De med mange mislykka forsøk: på 9.innsett vart eg gravid:)

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Hei! Er nok mange nye her inne som ikkje har sett meg her inne før. Vil berre fortelja vår gladhistore til andre med mange negative forsøk bak seg. Å stå på litt til kan lønna seg! Eg er no mamma til ein livlig krabat på 13 mnd:) Eg hadde då 6 uttak bak meg og vart altså til slutt gravid på 9. innsett som faktisk var med fryseegg. Blei gravid på 3.innsett, men det var kun ein kjemisk graviditet. Eg hadde på nesten alle mine uttak mange egg ut og god befruktningsprosent. Eggene ville berre ikkje festa seg.

Var til slutt i kontakt med Serumklinikken i Hellas som fann ut eg hadde infeksjon i magen etter at eg sendte prøve i posten. Då gjekk både eg og sambo på antibiotikakur før siste innsett. Klinikk Hausken, som eg har hatt mine fleste forsøk hos, tok og ein scratching av livmorslimhinna mi før siste innsettet. Det skal hjelpa på festeprosessen.Nokre tips her for dei som har vore gjennom masse uten å lykkast. Viktig å spre gode tips slik at flest mulig her inne får oppleva den store mammadraumen:)

Blir så rørt av historier som dette!
Og, så utrolig flott at dere ikke ga opp :)
For meg som er helt i startgropen, virker det helt umenneskelig å skulle holde på så lenge.

Dei aller fleste slepp heldigvis så mange forsøk som oss for å lykkast, men i alle fall viktig å spre ting som kan hjelpa andre slitarar!

Blir så glad av historien din MAH078 ;)
Selv ble jeg gravid på innsett nr.6 nå, håper virkelig alle får oppleve dette!

Hei! Er nok mange nye her inne som ikkje har sett meg her inne før. Vil berre fortelja vår gladhistore til andre med mange negative forsøk bak seg. Å stå på litt til kan lønna seg! Eg er no mamma til ein livlig krabat på 13 mnd:) Eg hadde då 6 uttak bak meg og vart altså til slutt gravid på 9. innsett som faktisk var med fryseegg. Blei gravid på 3.innsett, men det var kun ein kjemisk graviditet. Eg hadde på nesten alle mine uttak mange egg ut og god befruktningsprosent. Eggene ville berre ikkje festa seg.

Var til slutt i kontakt med Serumklinikken i Hellas som fann ut eg hadde infeksjon i magen etter at eg sendte prøve i posten. Då gjekk både eg og sambo på antibiotikakur før siste innsett. Klinikk Hausken, som eg har hatt mine fleste forsøk hos, tok og ein scratching av livmorslimhinna mi før siste innsettet. Det skal hjelpa på festeprosessen.Nokre tips her for dei som har vore gjennom masse uten å lykkast. Viktig å spre gode tips slik at flest mulig her inne får oppleva den store mammadraumen:)
Kjempeflott at flere deler at d faktisk kan ta utallige innsett og forsøk før d lykkes :-) jeg er i samme situasjon som deg, vi lyktes på innsett nr 13! Har en fantastisk liten fryseprins på snart 18 mnd, og er igang med søskenforsøk :-) ikke gi opp :-)

Last edited:
Skjedde noe rart her nå..... Skulle svare på MAHO78....

Bare rediger innlegget og skriv [ foran QUOTE i starten av innlegget, så blir det riktig. ;) Den har blitt visket bort. :) Det skal alltid være [ ] foran og bak kodene på forumet her.

TS: Og nydelig liten tass du har fått. ♥

Last edited:
Back
Topp