De magiske 12 :)

Marielle

Flørter med forumet
Da var jeg 12 uker på vei. Jaggu har det gått fort!! Er egentlig ikke sånn kjempe lettet, ettersom jeg allerede har sett babyen to ganger, og skal på UL igjen på mandag. Også er jeg vesentlig roligere denne gangen enn forrige. :) Ikke har jeg vært særlig plaget dette svangerskapet heller, så alt er egentlig bare en drøm! :D

Hvordan har dere andre det??

Gratulerer kjæmpemasse med 12 uka! =) Hær syns æ også det har gått kjæmpefort! Syns nettopp æ va i uke 5 og nu e det straks 11 uka.. Glæder mæ bare til 12 uka sånn at æ kan fortælle det til mamma, e nok det som e vanskeligst å vente på =) Har også sett lillingen, så nu nyter æ bare å være gravid. Skal se lillingen på nytt når æ e 12+5 og det blir skøy, håper masse at dæm kan se kjønn!!

Gratulerer med 12 uker!! Første milepæl er nådd.
I morgen er det min tur.

Misunner deg som er i fin form, for jeg føler meg som en dass :p

Gratulerer så mye med 12 uker! 

Her er formen fin og jeg merker ikke noe særlig til graviditeten med tanke på kvalme o.l. Brekker meg sånn plutselig viss jeg er veldig sulten.. Så er jeg super sliten av og til.. Men ellers er jeg i tipp topp form! 
Vi har bestemt oss for å fortelle det til familie og venner i neste uke, da er jeg 12 uker på vei (på torsdag) Gleder meg kjempe mye til å si det til folk! 

Vi passerer også 12 uker i helga og har begynt å spre den glade nyheten til gode venner i dag! Så mye koselige tiøbskemeldinger!!:) Herlig!

Gratulere så mye med 12 uker :) Herlig!

Gratulerer med 12 uker :)

Her synes jeg tiden går alt for sakte.... 

men kommer vel fort nok tenker jeg :)

Back
Topp