De lekre svarte hårene...

lomittra

Glad i forumet
som jeg fikk under navlen under svangerskapet... Hvor lang tid går det egentlig før de forsvinner??? Like før jeg fant frem pinsetten i sta, for nå er jeg virkelig lei av de!!![&:] Men har hørt at man ikke skal fjerne de selv. Noen som har peiling på dette? Syns det er nok med hengemage, strekkmerker og pistrete hår jeg da, om jeg ikke skal ha de ekle hårene også [8D]

hehe, det lurer jeg også på! jeg fikk ikke så mange men noen få under svangerskapet, så her nappes de!

Vel.. jeg har nappet ut de som kom der for lenge siden og har (kryss i taket) ikke sett noen av dem dukke opp igjen. Jeg var HELDIGVIDS ikke plaget med særlig mange da...

Har ikke sånn kjempe mange jeg heller, men de er lange og ekle [:'(] Da tror jeg jammen meg jeg skal prøve å nappe de jeg også, og håpe jeg aldri ser mer til de!

jeg fikk en del. og fikk høre at jeg IKKE måtte fjerne de selv, for da blir de ihvertfall aldri borte.
når jeg ser på magen min nå. så har jeg ikke et eneste hår [:D] vet ikke når de ble borte jeg[8D]

Jeg fikk også MANGE laaange svarte hår rundt navlen og legen sa jeg trygt kunne nappe de bort.. Så det har jeg gjort [:D]

ORIGINAL: plex

jeg fikk en del. og fikk høre at jeg IKKE måtte fjerne de selv, for da blir de ihvertfall aldri borte.
når jeg ser på magen min nå. så har jeg ikke et eneste hår [:D] vet ikke når de ble borte jeg[8D]

Lucky you [:D]

ORIGINAL: LilleKnott

Jeg fikk også MANGE laaange svarte hår rundt navlen og legen sa jeg trygt kunne nappe de bort.. Så det har jeg gjort [:D]

Da skal jeg værtfall prøve å gjøre det!!! Syns de er skikkelig ekle [&:]

ORIGINAL: lomittra

ORIGINAL: LilleKnott

Da skal jeg værtfall prøve å gjøre det!!! Syns de er skikkelig ekle [&:]

De var skikkelig ekle ja.. Jeg måtte spørre legen da jeg var på 6ukers kontroll for de plager meg skikkelig.
Og hun sa det var helt trygt å nappe de. Tror ikke de kan bli så lange og svarte som de var uansett så jeg tok sjangsen [:)]

Sist forsvant de etterhvert, tenkte ikke over det egentlig, var en lang vinter med lite belly-flash [8D] Så plutselig var de vekke! Satser på at de forsvinner i år også![;)]

Back
Topp