de kongelige tvillingene i danmark

Mammam5

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Novemberlykke2024❤️
den filmen på vgnett, så bæres tvillingene inn i bilen som står å venter... har de ungene på fanget??[:-]

Det vil jeg da virkelig ikke tro!?

ORIGINAL: AKA demisk

Det ser slik ut... de får jo ikke plass til 2 barneseter og 2 voksne i baksetet??

var det som slo meg også...

ORIGINAL: veteran

ORIGINAL: AKA demisk

Det ser slik ut... de får jo ikke plass til 2 barneseter og 2 voksne i baksetet??

var det som slo meg også...

synd klippet ikke er lengre.

Jeg reagerte på at de ikke hadde luer jeg[8|][8|]   Ser først nå at de ikke hadde bilstoler!!   Kjære vene!!

på slutten av dette klippet setter Mary seg i fremsetet... Så da kan jeg tro på at barna sitter trygt i baksetet[:)]

http://ekstrabladet.tv/flash/article1487792.ece

her også: http://www.bt.dk/bttv

og btw, de har luer på[;)]

jeg har nettopp sett et klipp der de sette begge barna i barnesete og tar på lue før de går ut i blien med de[:)][:)]

å herregud eg er glad vi får analysert dette og passet på!!!

herregud[8|]

makan til nyskgjerrighet...[X(]

Altså dette her er 2 oppegående par , som faktisk skal transportere 2 kommende prins/prinsesse,hvordan og hva slags løsning de bruker må dem kunne vite bedre selv..har dere ikke annet enn å gjøre å analysere bilder i hjæl?

De vet faktisk hva som er best for sine egne barn[;)]om ikke; er det ikke mye vi skulle få sagt[8D]vi hvermansen liksom

ORIGINAL: veteran

den filmen på vgnett, så bæres tvillingene inn i bilen som står å venter... har de ungene på fanget??[:-]

hehe... hvis du tenker deg god om.. så skjønner du nok godt at så offentlige personer ALDRI hadde kjørt med ungene på fanget... og de virker jo ikke akkurat dumme heller..

De hadde både lue og barnesete!!!

ORIGINAL: KariKanin

å herregud eg er glad vi får analysert dette og passet på!!!

ORIGINAL: Hilly77

herregud[8|]

Altså dette her er 2 oppegående par , som faktisk skal transportere 2 kommende prins/prinsesse,hvordan og hva slags løsning de bruker må dem kunne vite bedre selv..har dere ikke annet enn å gjøre å analysere bilder i hjæl?

De vet faktisk hva som er best for sine egne barn[;)]om ikke; er det ikke mye vi skulle få sagt[8D]vi hvermansen liksom

Hvem sine barn er det best for å ikke ha barnesete? [8|]

ORIGINAL: rodstilk

ORIGINAL: Hilly77

herregud[8|]

Hvem sine barn er det best for å ikke ha barnesete? [8|]

men de har jo faktisk BÅDE lue og BARNESETE[;)]

Back
Topp