De kommende storesøskene

småtrollene

Elsker forumet
Hva tror storesøster/storebror det er som ligger i magen din? :)

Her tror storebror at det er ei lillesøster i magen :)
Lillebror sier ikke så mye enda, tror ikke han skjønner det helt enda :)

vesla trur bare det er en baby :P trukke hu vet at det finnes guttebabyer og jentebabyer :P

Her vet ikke den tilkommende storebror om forøkelsen enda, blir lenge nok å vente fram til september. Tenker å vente så lenge som mulig før han får vite noe :) har spurt om han vil ha en lillebror eller lillesøster, og da svarer han nei :) tror han har det for godt :)

Gutta vet ikke om det. Vi har spurt de de siste dagene om de kunne tenke seg et lite søsken. Han som er størst sier bare: "nei, da får jeg ikke sovet på natta fordi babyer griner hele natta" Han som er minst vil gjerne ha lillebror "fordi da kan jeg bestemme over han" (føler seg kanskje styrt av sin store bror noen ganger haha)
Men jeg gleder meg stooort til å fortelle dem nyheten og år reaksjonen :) men skal vente to uker til med det.

Her har vi en liten "kamp", da størstemann er sikker på at det er en jente, mens minstemann er overbevist om at det er gutt (eller alternativt en gammelsmurf) ;) Jeg og pappa'n er også delt i hva vi tror, så det blir spennende å se hva det blir!

Hver hang jeg spør Markus om hva han vil ha, lillebror eller lillesøster så svarer han ALLTID lillebror..:p så jeg tror han håper ett det er en gutt, jeg håper at det er en lillesøster i magen:)

Datteren min tror det er en jente hos oss. Hun sier alltid: når jeg får min søster......... Eller bror. Hehe

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Vesla her sier det er en lillebror å forteler gladelig til alle hu møter at mamma har baby i magen :P :)

De gangene jeg har spurt han om hva det blir sier han lille søster:-) men tror ikke han helt hvet hva han svarer på:-)

Back
Topp