De kommende fedrene!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Vi snakker jo så mye om hvordan det går med dere. Men hvordan har egentlig barnefar det? Snakker dere noe om det, eller går dere i hver deres lille boble for tiden?

Tidlig i svangerskapet var han ikke så opptatt av det, men nå spør han ofte hvordan det går inni magen og det virker som han gleder seg og er stolt.

Han gleder seg og pusser opp huset (nester:hilarious:)
Han snakker eller synger ofte til den lille og vi snakker ofte om hvor mye vi gleder oss osv:-)

Han gleder seg veldig, er litt mer rolig enn meg på at alt skal ordne seg kanskje. Han pusser opp, fikser isofix på bilen, leser seg opp på babyutstyr og er med å handle og monterer alt. Koser med magen og leser til oss hver kveld:)Gleder meg til å se han som pappa:Heartred

Mannen min gleder seg veldig og har kost seg med å kjøre barnerommet i stand :-) Veldig opptatt av magen min og liker å se den vokse.

Her holder mannen på å få unnagjort prosjekter i hjemmet som har vært utsatt en stund, han vil ha det meste klart før baby kommer. Ellers er han opptatt av at vi har det vi trenger til den lille. Koser ofte med magen og kysser den. Ingen av oss er så flink til å verken snakke eller synge til magen, det føles enda fjernt for oss begge. Men gleder oss, det gjør vi [emoji2]

Mannen er ikke like interesser som meg. Tror ikke han syns det er lett å forholde seg til noe han ikke ser eller kjenner eller noe. Han var sånn sist og, men er en helt fantastisk pappa ❤️

Back
Topp