DE kan hvis de vil /må .....

Stredet

Elsker forumet
De få gangene min mann har vært alene med Iver et par timer, så har det vært klaging og syting; for han er bare sur, gråter og er vanskelig og ikke vil han ta flaske.....blabla....
Altså lite kjekt for mor og lufte "nepa" da [8D]

I går skulle altså jeg på teateret med jobben, hadde pumpa meg og gitt KLARE instrukser omtrent på klokkeslett...[:)]

Og det hadde gått SÅÅÅÅ fint!!!! Lille gull slukte 200 ml på flaske (for første gang UTEN trøbbel), ble lagt rett etterpå kl 20.30 og sov til 02.30 før han fikk litt pupp og sovna igjen [:D]

Nå ringte nettopp gubbelurius fra jobb og lurte på hvordan natta hadde gått - og ble SÅ fornøyd med sin innsats i går [:D]

Hehe....Kjenner igjen symptomene her å. Men det går som regel veldig bra bare de får gjøre det alene [:)]

Forrige torsdag når vi var på babysvømminga sier gubben til meg at jeg brukte så lang tid på å bli klar og komme ut til vannet. Alle de andre var jo ute lenge før meg.
Ja, det tar litt tid å skifte på både meg og snuppa skjønner du...
Nei, kunne jo ikke ta så veldig lang tid det.

Greit det, sa jeg, neste gang er det din tur [:)]

Så igår fikk han med seg snuppa inn i garderoben og fikk alt ansvaret...Å hvem var sistemann ut i vannet...hehe!Joda, gubben og snuppa [:D]

Måtta da innrømme at det tok litt tid da [8D]

Hmm...Lurer på hvorfor jeg skrev det her jeg..Har jo ingenting med saken å gjøre [8|] Jaja....hehe!

Ja sant!!! De må nok bare ta seg tid til å delta mer i rutiner og gjøre seg de erfaringene. Og så må nok vi kanskje være flinkere og "tre til side" og heller lukke øya og telle sakte til 10000........når de ikke gjør ting helt på VÅR MÅTE [;)]
Det er hardt men..............[:D]

ORIGINAL: theskj

Ja det hadde nok gubben og mor godt av tenker jeg.
Da er det bare å lufte næpa oftere[:D][:D][:D]

Ja gjett!! Så kjekt å tilbringe noen timer sammen med mine kolleger, ta 2 glass vino, le godt og nyte litt kultur. For ikke å snakke om å slippe å få disse gode opplevelsene ødelagt av klaging når jeg kom hjem .
Så da var jeg  vel ennå litt nærmere å "kutte navlestrengen helt".
Miss Hønepøne her har jo slitt bigtime med å gå fra gullet sitt [;)]

ORIGINAL: Stredet

Ja sant!!! De må nok bare ta seg tid til å delta mer i rutiner og gjøre seg de erfaringene. Og så må nok vi kanskje være flinkere og "tre til side" og heller lukke øya og telle sakte til 10000........når de ikke gjør ting helt på VÅR MÅTE [;)]
Det er hardt men..............[:D]

Må innrømme at dette sliter jeg med... [:-][;)]

Back
Topp