De jæ...kynnerne...

akita24

Flørter med forumet
Hei igjen!

Flere som får kynnere bare de gjør småting eller når de blir sint?Det får jeg..er så ubehagelig og slitsomt..

JA..skal ikke mye til!! Merker mer til det nå enn i 1 svangerskap..var bare på slutten da!!

ja, kynnere !!!!
Åh di kommer så ofte , men heldigvis ikke så ofte at d skulle være rier... men tok tia på dem her i natt da jeg ikke fikk sove ... 10min, 16, 23.minutter mellom hver.. så d var ingen rier sjøl om d var litt tidlig for d da... fritidsproblemer!!!! men de e så irriterende til tider!!!

merkelig det der, får kynnere hvis jeg gjør bråe bevegelser o.l men ellers merker jeg det bare om natten!?

Jeg trenger ikke gjøre en dritt for at de skal komme.. De er liksom bare der hele dagen..

kjenner meg igjen der, ja

jeg føler at jeg ikke trenger å gjøre noe spesielt, kynnerne er der uansett.. helst når jeg skal sove..

heldigvis har jeg sluppet det hittil.. ikke hatt en eneste en tror jeg, regner med jeg merker det ganske godt når det kommern?? åssen kjennes det ut liksom??

Ja vet hvordan det er ja[:'(]
Jeg får det bare jeg reiser meg ut av stolen, når jeg går, nåe jeg sitter stille, og når jeg snur meg i senga, som da må skje ganske ofte...
Så egentlig får jeg kynnere av å ikke gjøre noe, skikkelig ubehagelig....

Kynnere har jeg hatt masse av ja!! Begynte rundt uke 17! Så livmora mi må være godt trent tenker jeg.... (og håper...) Nå har de blanda seg med press fordi hodet har festa seg... så håper den lille har tenkt seg ut snart! Er sliten i magen av all jobbinga til livmora!

Vi får trøste oss med at det sies at de som har mye kynnere får lettere fødsler!

Back
Topp