De jæ*** hemoroidene

Sid

Glad i forumet
er det bare meg som sliter med dette ENDA?? [:'(][:'(][:'(] Tror jeg dør snart, noen tips te hva som FUNGERER for å få det bort???? (har brukt snart to tuber med sheriproct salva + 14 dager med stikkpiller)

ÆSJ altså, er så lei, og det er jo så vondt[:(][:(][:(] Men bare vondt etter toalett besøk, betyr det at de er innvendige?! (æsj å beklager spørsmålet)

Snakk med legen din Om det. Høres ut som invendige. De kan opereres bort med strikk

Det er ikke bare deg.. Forbaska vondt hver eneste gang jeg må en tur på toalettet![:@]
Holder pusten og kniper igjen øya.. Ikke at det hjelper da, men.

Jeg har dessverre ikke råd om hva som hjelper. Bruker den salva selv, og prøvde alcos-anal, men virker ikke som om de skal hjelpe meg gitt[&:]

[:'(][:@][:'(]
jeg slutta med salva i påvente av at hevelsene dernede skulle gå bort og at stingene skulle slutte gjøre så vondt v tørking..
utsettelsen har gjort vondt værre. nå er det harde små kuler inne i hemorroidene, levra blod sikkert...
Jeg prøver dytte de inn etter hvert dobesøk... kanskje derfor jeg bare går på do tre ganger i døgnet... :-/

Skal til legen på seks ukers kontroll til uka, tenkte å få hu til å se på det da!! Men operere med strikk? Høres vondt ut... Men kan vel ikke bli stort værre enn det er nå[&:][&:]

Uff, forbanna herk altså[:'(][:'(][:'(] Biter tenna sammen selv å svetter når jeg må på do, helt ille[&:][&:][&:] Men så blir det så mye værre etterpå å`? Fysj altså. Kan det ikke bare gå bort!!!![:o][:o]

Dytte de inn..? Har jeg ikke testa, men fader altså, kan de ikke bare komme seg inn igjen selv å FORSVINNE!![:@][:@]

Her behandlet jeg meg med det samme som du.
Det hjakp ikke i det hele tatt!!!
Så bytta jeg sheriproct salven med alcos anal istedet, åsså tok jeg sheriproct stikkpiller morgen og kveld.
Da gikk den sakte men sikkert bort, merket forbedring allerede etter 2 døgn da[:D]

Å da skal jeg jaggu meg teste den kremen og!!! Og ringe legen og få resept på flere stikk piller!! Dævver snart her jeg sitter[:@][:@][:@] (klarer jo nesten ikke sitte[&:]) Takk for tips! [:)]

ORIGINAL: sid10

Å da skal jeg jaggu meg teste den kremen og!!! Og ringe legen og få resept på flere stikk piller!! Dævver snart her jeg sitter[:@][:@][:@] (klarer jo nesten ikke sitte[&:]) Takk for tips! [:)]

Håper det funker for deg og!!![:)]

Uff det er jæ** vondt med hemorider! Jeg er faktisk endelig kvitt dem  Min oppskrift er bare å smøre godt med alcos-anal etter hvert eneste bommelom besøk + morgen og kveld. Jeg fant etterhvert ut at jeg hadde innvendig og da stappet jeg krem inn der også hehe. Etter fire uker var jeg kvitt dem. Jeg hører av andre at alcos anal ikke fungerer på alle og da bytter dem til den andre reseptfrie på apoteket. Lykke til jenter, jeg føler med dere  

Så bra at du endelig er kvitt det da! [:)] Unner ikke min værste fiende denne dritten her altså!! Er så vondt[:@] Og syntes da 4 uker holder lenge med disse plagene!!! (vært plaget så lenge selv - så nå er jeg lei!) Men skjønner at jeg bør prøve alcos-anal!! Det skal testes så fort jeg får tak i den! Håper den kan hjelpe her å!!! 

Back
Topp