De innrømte at testen kunne være feil

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
B

Baaabyyy2018

Guest
Hei!

I morges fikk jeg en ny Mail av Nimble Diagnostics. De skrev at mannlig DNA under neglene, gir utslag for Y kromosom i blodet.

Jeg skulle ikke stole 100% på testen deres, men følge magefølelsen.

Jeg må da si at jeg syns dette er veldig merkelig hvordan de kan få fram alt som kan ha en finger med i spillet, etter at testen er gjort. Jeg følte under prøvetakingen at det ble feil.. Blodet rant under neglen min og oppi beholderen. Det var blod under neglene som jeg slet med å få bort etterpå. Jeg pleier å klø sambo på ryggen på kveldene, så dette ble bare leit for meg. Selvsagt var dette noe jeg skulle tenkt på selv også, men jeg var i ekstase og ville gjøre det fort å sende av gårde. 5-6 dråper blod skulle tydeligvis være nok til å gjennomføre testen. Syns det låter rimelig rart, når andre fyller 2 glass på andre lignende tester. Harmony 21 f eks..

Testen sa gutt, ultralyd antydet jente. Jeg føler selv jente og har gjort det hele tiden! Er bare mer frustrert enn glad..

Vi får satse på et mirakel :-)

En baby er vel et mirakel uansett om det er gutt eller jente.... og all verdens tester eller ultralyder vil ikke endre noen ting, kjønnet er bestemt for lenge siden. Nå virker jeg sikkert veldig moraliserende, og jeg skjønner at du ønsker deg jente... men tviler på at det er bra for verken deg eller babyen om du stresser med dette :)

Poenget var ikke at jeg stresser med gutt eller jente i dette innlegget.. Å få fram at de testene faktisk ikke er 95% sikre var budskapet!

Kanskje jeg ordla meg feil, men for all del.. Et barn er et mirakel tross kjønnet. Tror nok alle kan skrive under på den!!

Jeg ville aldri tatt en slik test, selv om jeg skjønner at budskapet bitt er at testene ikke er helt til å stole på. Men hva skal man gjøre med resultatet liksom?

Jeg ville aldri tatt en slik test, selv om jeg skjønner at budskapet bitt er at testene ikke er helt til å stole på. Men hva skal man gjøre med resultatet liksom?

Gjør det aldri igjen heller! Man kan ikke gjøre en dritt med resultatet, når det ikke er sikkert.. Håper bare ikke folk kjøper dette. Er som å gjette 50/50 eller gå utifra hvordan den enkelte ser ut mtp myter om magemål osv.

Helt på trynet, når det kommer til denne testen iaf!

Gjør det aldri igjen heller! Man kan ikke gjøre en dritt med resultatet, når det ikke er sikkert.. Håper bare ikke folk kjøper dette. Er som å gjette 50/50 eller gå utifra hvordan den enkelte ser ut mtp myter om magemål osv.

Helt på trynet, når det kommer til denne testen iaf!
:(

Jeg forstår ikke...Blodprøve av deg for å finne kjønnet på barnet?

Å finne ut kjønnet er ikke 100% sikkert, men som oftest på ultralyd i uke 17-20 så sier de rett kjønn. Da vi var på ultralyd med første så sa de gutt. Vi malte blått og kjøpte blått. Men ut kom en jente! Vi var like glade for det, og lille jenta vår er kjent i bygda for å sjokkere :D

Back
Topp