De herlige....

Linka

Gift med forumet
sparkene!!!

Nå tror jeg at nurket mitt har fått litt rytme her. Kjenner spark hver dag. Det er skikkelig herlig. Enda er det bare spark utover og ikke inn på nyrer og ribben. ( gudskjelov )
Noe mat reagerer han på også. Det eneste som ikke er så behagelig er når han presser nedover. Da må jeg tisse og noen ganger blir jeg skikkelig kvalm.

Noen andre januarmammaer som kjenner nurket sitt hver dag???

Klem

samme her i gården du!!!! er temmelig sikker på at det må være en fotballspiller inni der. men får kanskje vite sikkert på tirsdag. skal på ultralyd da og kan nesten ikke vente. håper bare at alt er i orden.. men er kjempe rart å tenke på at det er noen inni magen min. vertfall nå når jeg kjenner det sparke sånn. tar det som et godt tegn jeg. h*n har det sikkert bra inni der.... er selv 20 uker på vei i dag...

Åja, hver eneste dag!!!! Flere ganger til dagen! [:D] og de blir bare kraftigere og kraftigere. Han er svært misfornøyd når jeg sitter for lenge bøyd... [&:] da kommer det noen "rett deg opp" spark.... Stort sett er det rundt navlen og nedenfor det skjer, men det hender at luringen treffer blæren et lite sekund... Men heldigvis ikke så hardt at det går galt! [:D] enda..... [:o]
Jeg får beskjed om å grue meg til seinere, når det går hardt ut over ribbeina.... Huff da! [:D][&:]

ja her er det full aktivitet hver dag...i tide og utide[:D]....måtte avbryte en liten kosestund her om kvelden, da det ble så VELDIG med aktivitet....hehe[:D]men det er jo bare godt å vite at alt er som det skal.....

Jeg kjenner aktivitet hver dag, enkelte dager bare litt og andre dager er han voldsom aktiv.. Kjempeherlig å kjenne sparkene!! Det er spesielt om morgenen når jeg akkurat har voknet, og ligger litt..da er det full aktivitet [:D]

Kjempedeilig å vite at han spreller rundt og at det er liv der inne :-)

Klem Tinka

Kjenner liv mange ganger daglig. Leste et sted at selv om mange av sparkene går "innover", så kjenner vi dem ikke enda. Det kommer senere. Mannen min har klart å kjenne det utenpå, men barna venter fortsatt spent. Sparkene må nok bli litt kraftigere før de kjenner dem.

Back
Topp