De her monster Bratz dukkene :)

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Hva syns dere om de?

Vesla har ønsket seg slike en stund nå, og ho sendte med meg penger til byn i går så jeg fikke handle ei til ho.
Har ikke hatt helt sansen for desse dukkene jeg, men etter ho fikk ei hjem, så har jeg konkludert med at de er jo faktisk råkule!!

Ho fikk denne i går, Dracalaura heter den hihi

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51L6KHEeIBL.jpg

De er rett og slett grusomme! Sånn skal ikke i hus hos oss iallefall.

Creepy...

Syns den var kul eg :p

Med den der kan det i det minste forklares med at hun er faktisk en vampyr, de er døde og har sikkert vært det lenge, det er derfor hun ser så jævla rar ut i kroppen og i fjeset.
De Bratzene som bare er helt vanlige tøser er det verre med.

Miriel skrev:
Med den der kan det i det minste forklares med at hun er faktisk en vampyr, de er døde og har sikkert vært det lenge, det er derfor hun ser så jævla rar ut i kroppen og i fjeset.
De Bratzene som bare er helt vanlige tøser er det verre med.

Nett det samme tenkte eg!

Desse dukkene er mer "naturlige" de en vanlige bratz og barbie! :)

Dollface skrev:
Jeg kjenner jeg er litt glad jeg har en gutt :P

Enig.
De får jo Barbie til å se ut som en blubbe.

Tøsa skrev:

Dollface skrev:
Jeg kjenner jeg er litt glad jeg har en gutt :P

Enig.
De får jo Barbie til å se ut som en blubbe.

ja men se på det kålhuet da, de heter jo bratz fordi de hører til den såkalte nye drittungegenerasjonen hvor individet er det viktige og symbolet er det store hodet, det store egoet :)

De dukkene synes jeg er så jævlige at jeg finner egentlig ikke ord for det. Men til mine døtre når den rette alderen har det mest sannsynlig dukket opp noe enda verre.... *grøss*

Hvis du ser bort i fra huggtennene, så ser hun rett og slett horete ut  men men, ungen ser jo ikke på den på den måten 

Nawroz skrev:
Hvis du ser bort i fra huggtennene, så ser hun rett og slett horete ut  men men, ungen ser jo ikke på den på den måten 

Hmmm, men tenk på de antrekkene mange unge jenter bruker og har brukt på byen da. De hadde blitt dypt fornærmet for det er jo "moooooote" hi hi

Kristin72 skrev:

Nawroz skrev:

Hmmm, men tenk på de antrekkene mange unge jenter bruker og har brukt på byen da. De hadde blitt dypt fornærmet for det er jo "moooooote" hi hi

Hehe, er aldri ute... men håper virkelig ikke at folk går kledd sånn 

Nawroz skrev:

Kristin72 skrev:

Nawroz skrev:

Nettingstrømper og miniskjørt er nok dessverre inn igjen....

Jeg syns de er råååkule

Snuppaher ønsker seg også sånne, så jeg har sagt hun får legge inn ønske hos folk til bursdagen..:P

Kristin72 skrev:

Nawroz skrev:

Kristin72 skrev:

Nawroz skrev:

Nettingstrømper og miniskjørt er nok dessverre inn igjen....

Herlig! Må nok holde meg unna byen en stund til, skjønner jeg :p

Bouncing buttplug skrev:
Jeg syns de er råååkule

Snuppaher ønsker seg også sånne, så jeg har sagt hun får legge inn ønske hos folk til bursdagen..:P

Nais!!

Noterer ned både bursdag og juleønsker

Back
Topp