De her mammabox greiene..

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
det er noe skikkelig useriøst tull.

Nå fikk man ikke registrert seg 1 September og beskjeden på siden var at de åpnet igjen 15 september 12.15.
Så går jeg for å sjekke nå og da blir de ikke å sende ut pakker denne måneden i det hele tatt.

Og går man på Barnas Hus i Tromsø så har de hele veggen bak kassen FULL av pakker. Står hvertfall 30-40 esker der og går ut på dato.
Noen jeg kjenner fikk utlevert uten å ha registrert seg og da jeg spurte fikk jeg beskjed om at jeg måtte registrere meg.
Jeg ble provosert over at dette skulle være så eksklusivt men nå er jeg bare forbanna. For noen useriøse greier.

Useriøst. Men du går ikke glipp av noe iallefall, var jo bare gammelt blad, utgått gavekort, en lite fin body og våtserivietter i den pakken. Likte mye bedre Apotek1 sin pakke. :)

Jeg er selger av natur og lot meg provosere så jævlig at jeg har sendt mail til samtlige samarbeidspartnere de har der og forteller hvor dårlig stil dette er.
Man kan gjerne påstå at all pr er god pr, men det er ikke tilfelle.

Jungeltelegrafen i markedssammenheng kan være verdt mye om man bruker det rett.
En god erfaring med et produkt eller en leverandør forteller man i snitt om til mellom 3 og 5 personer, som da kanskje prøver ut et produkt.
En negativ erfaring forteller man i snitt til 12 eller flere.

Så med rett innstilling og noen vareprøver kan man altså tjene store penger på jungeltelegrafen.
Og finner du en som er selger i blodet så er det nærmest en utømmelig verdi for rett produkt.
Og bare denne posten her, skal vi se hvor mange ganger den leses bare i løpet av dagen?

Jeg tror jo at de som vil markedsføre produkter gjerne vil vite om elendige forbindelser for å bli kvitt det svakeste leddet. Så kanskje man blir hørt? *lov å håpe*

Hele boksen er bare en stor skuffelse. Fikk registrert meg og henta pakken første gang jeg prøvde (i juli?). Men så mye oppstyr det er med denne pakken og vanskelig og registrere seg og komme gjennom "nåløyet" skulle man tru denne pakken var kjempebra men er ikke imponert over innholdet akkurat.

Jeg skal ikke ha den... Lest utelukkende negativt om den siden jeg registrerte meg...

Jaja, da var det bare blæh.. Men apotek pakkene er veldig fine.
Og venter på lapp for å hente rimi pakken. Liker ikke barnashus som butikk så ikke overraska over at det er vanskelig med babybox greia!

Jaja, da var det bare blæh.. Men apotek pakkene er veldig fine.
Og venter på lapp for å hente rimi pakken. Liker ikke barnashus som butikk så ikke overraska over at det er vanskelig med babybox greia!
Ja jeg har hentet pakken fra Apotek 1/pampers

Apotek 1 har jeg jobbet for og stortrivdes. Fantastisk arbeidsgiver som betalte godt og jeg følte meg så i varetatt som sommervikar.
De har jeg bare godt å si om :)

Pampers er jeg litt redd for etter at søsteren min fikk baby stumpen opprettet av glassbiter i bleiene. Ikke bare en gang desverre. Men dette var i 94 så jeg håper jo ting er annerledes siden da. :)
De gjør jo mye bra veldedighet vet jeg :)

Får kanskje hentet Vitusapotek/Sandvik sin pakke o morgen. Sist var jeg veldig glad for den. :)

Jeg har ikke registrert meg til noen pakker, hverken apotekpakker eller andre pakker. Merket meg at man må takke ja til at de og deres samarbeidspartnere kan spæmme meg på epost, vanlig post og telefon, og da tenker jeg at for meg er verdien for å slippe det større enn verdien på de produktene man får i pakkene ;)

Om noen vet om noen pakker uten framtidig spæmming, let me know :D

Jeg har ikke registrert meg til noen pakker, hverken apotekpakker eller andre pakker. Merket meg at man må takke ja til at de og deres samarbeidspartnere kan spæmme meg på epost, vanlig post og telefon, og da tenker jeg at for meg er verdien for å slippe det større enn verdien på de produktene man får i pakkene ;)

Jeg hadde maaange mammabokser forrige gang.. Eneste som maste en stund var goboken, men de ga seg da jeg ble sinna de og :p

Jeg hadde maaange mammabokser forrige gang.. Eneste som maste en stund var goboken, men de ga seg da jeg ble sinna de og :p

Herregud sandvik har ringt meg 2 anger og sender mail flere ganger i uken om bøker.
Det er helt vilt.

Apotek 1 har greie kjøreregler, du får tilbudsavisen på mail en gang i uken.
Men Sandvik er hissige. Vitusapotek får jeg også mail om nye kampanjer.
For meg er de ikke så relevante, men greit nok. Heller på e-post enn i postkassa :)

Ellers har jeg ikke opplevd noe spam. :)

Herregud sandvik har ringt meg 2 anger og sender mail flere ganger i uken om bøker.
Det er helt vilt.

Haha ja, husker jeg ble så sinna at jeg ble helt paff av meg sjæl.. De ringte for 3.gang samme dag enda jeg hdde sagt neitakk... Siden har jeg ikke hørt noe gitt :p

Haha ja, husker jeg ble så sinna at jeg ble helt paff av meg sjæl.. De ringte for 3.gang samme dag enda jeg hdde sagt neitakk... Siden har jeg ikke hørt noe gitt :p
hahaha

Hadde en mannlig selger som ringte meg. han var ikke godt briefa på hva han skulle selge for å si det sånn :p

(jeg er jo selger inn til margen selv, så jeg tror ingen telefonselgere liker meg) :p

Hadde en morsom historie for noen år siden.
Jeg har reservert meg mot telefonsalg og ble ringt av en med et mystisk nummer.
Jeg endte opp med å snakke med karen i nesten 20 minutter og dagen etter ringte sjefen hans for å tilby meg jobb!
:p

hahaha

Hadde en mannlig selger som ringte meg. han var ikke godt briefa på hva han skulle selge for å si det sånn :p

(jeg er jo selger inn til margen selv, så jeg tror ingen telefonselgere liker meg) :p

Hadde en morsom historie for noen år siden.
Jeg har reservert meg mot telefonsalg og ble ringt av en med et mystisk nummer.
Jeg endte opp med å snakke med karen i nesten 20 minutter og dagen etter ringte sjefen hans for å tilby meg jobb!
:p

Hahah da er du bra dreven!!

Gidder heller ikke registrere meg til noe denne gangen. For det første er ikke inneholdet så fantastisk i noen av boksene, for det andre risikerer man jo spæm.Goboken har ringt flere ganger, ett eller annet magasin, OG krybbedødforeningen 2 uker etter fødsel- ikke akkurat slikt man vil forholde seg til midt i lykkerusen..:/

Ble veldig positivt overraska over apotek1 boksen:) litt skuffa over vitusapotek sin. Gleder meg til libero og rimi sin kommer i posten:D mammabox ja. Ble mildt sagt irritert i dag. Prøver igjen neste måned hvis jeg husker det hvis ikke så gidder jeg ikke prøve igjen;)
Er heldigvis ikke plaget av noen ting. Mailene sletter jeg bare hvis det ikke er noe interessant:)

Back
Topp