De her kynnerne

August16spire

Elsker forumet
Jeg venter nr 3 og har hatt kynnere sikkert siden uke 18 elr noe. Men nå begynner de virkelig å bli plagsomme. 3 uker til termin og mange oppleves meget kraftige og vonde, har sikkert hatt nærmere 30 ila dagen idag om ikke mer. Flere som opplever samme? Tenker med gru om jeg går over denne gangen også, da blir jeg lite trivelig å leve med.

Jeg er førstegangs, men har dager hvor jeg har mange, vonde kynnere og dager som i dag der jeg nesten ikke merker en ting. Samme med murringer i mage og rygg. Har termin om 1 uke.
Er så nærme, men samtidig så langt ifra. Skal til jordmor i morgen og skal høre om hun kan sjekke modning. Jeg har blitt lurt et par ganger til nå, men siden dette er din 3. kan det kanskje være noe i gjerde!? Lykke til ;)

Jeg var/er førstegangs og hadde kynnere fra sånn uke 15 eller noe og var og plaget mye mot slutten. Noen ganske vonde. Tror jeg hadde gått over om det ikke hadde vært Pks.

Jeg er førstegangs, men har dager hvor jeg har mange, vonde kynnere og dager som i dag der jeg nesten ikke merker en ting. Samme med murringer i mage og rygg. Har termin om 1 uke.
Er så nærme, men samtidig så langt ifra. Skal til jordmor i morgen og skal høre om hun kan sjekke modning. Jeg har blitt lurt et par ganger til nå, men siden dette er din 3. kan det kanskje være noe i gjerde!? Lykke til ;)
Nja,tror jeg har fortrengt hvordan de to forrige svangerskap har vært, har så lite tro på å få før siden jeg har bare gått over tidligere. Men hadde vært artig å opplevd å få før termin:joyful: åh ja da er du jo meget nært termin. Lykke til:happy:

Jeg kjenner ikke forskjell på om jeg har kynnere eller om babyen bare strekker på seg :rolleyes:

Har ganske kraftige/vonde og regelmessige nesten hver kveld, ca de to siste ukene:) de dagene jeg får kynnere når jeg går rundt er det heldigvis bare "vanlige" smertefrie. Håper det skjer noe hos deg snart da, må være tungt å gå rundt sånn:/ er jo innenfor termin nå:)

Nja,tror jeg har fortrengt hvordan de to forrige svangerskap har vært, har så lite tro på å få før siden jeg har bare gått over tidligere. Men hadde vært artig å opplevd å få før termin:joyful: åh ja da er du jo meget nært termin. Lykke til:happy:

Haha skjønner du har liten tro da, men ingen fødsler er like husk ;) håper også du får opplevd en fødsel før termin. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå over :p jordmor sa i dag at jeg er moden og har 1 cm åpning, det var ho imponert over for en førstegangs før termin:p ho mente på mini kommer i løpet av uken. Så mine kynnere har nok hatt en viss effekt ja:joyful:

Back
Topp