De forbanna fløytene

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
De forbanna fløytene til Russen er en jævla uting altså! (Mulig jeg er gamel altså).
Men snakk om å bråke å gå rundt å skremme små babyer sånn som Elias[:@]
Vi stod i drive truen til Mc Donalds i dag [8D] (usunt ja, i know. Burde heller trene 30 day shred).
Men, da ver det noen Russ som åpne bildøra og blåste alt de maktet med de fløytene sine. Og stakkars Elias som sov ble jo kjempe redd!!!!

Dere kan tro mamman kom seg raskt ut av bilen og ga dem et par strofer om babyer og folkeskikk.

Da jeg satte meg inn i bilen igjen sa sambo: "du e virkelig bynt å bli gammel".

Altså, helt greit at russ er russ. Men det får da være grenser. Kjenner jeg dem rett er det nok en knute i lua for å gjøre det de gjorde. Jeg drev ikke på sånn da jeg var russ i hvertfall...

Men du, i Svelgen har ikkje vi russ lenger, så eg kan anbefale deg å komme hit..
stilt og fredelig! Og ingen fløyter!!!

ORIGINAL: Villemo26

Men du, i Svelgen har ikkje vi russ lenger, så eg kan anbefale deg å komme hit..
stilt og fredelig! Og ingen fløyter!!!

SVELGEN <3 In my <3

Åpna de bildøra deres??
Eller sin egen?
Hadde de åpna bildøra mi og gjort sånn tror jeg faktisk jeg hadde banka dritten ut av dem!!!!!

ORIGINAL: Bolletroll

Åpna de bildøra deres??
Eller sin egen?
Hadde de åpna bildøra mi og gjort sånn tror jeg faktisk jeg hadde banka dritten ut av dem!!!!!

Åpnet døra ja. Vet det er en russeknute der de skal løpe gjennom bilen også...

Dæven...jeg hadde KLIKKA IDIOT om russen hadde åpna bildøra mi å blåst for full hals, hvis snuppa var inni bilen vel og merke! Hadde jeg vært alene hadde det forsåvidt ikke gjordt noe.

Jeg er ganske eksplosiv om dagen. Hadde nok røska tak i første og beste russen jeg fant og gjort noe drastisk til skrekk og advarsel til alle andre. Man får kødde rundt og drite seg ut så mye man vil, men det trenger da ikke gå ut over oss vanlige dødelige? [:@] Og aller minst de knøttsmå! 

ORIGINAL: superpia

Jeg er ganske eksplosiv om dagen. Hadde nok røska tak i første og beste russen jeg fant og gjort noe drastisk til skrekk og advarsel til alle andre. Man får kødde rundt og drite seg ut så mye man vil, men det trenger da ikke gå ut over oss vanlige dødelige? [:@] Og aller minst de knøttsmå! 

Følte meg skikkelig som ei "gammel hønemor" altså [8D]

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: superpia

Følte meg skikkelig som ei "gammel hønemor" altså [8D]

Haha, det er vel sånn at med en gang man har vært russ selv er det bare såååå barnslig [:D] Jeg var i fjor (med Nora i magen, tenk det!) men jeg husker altså IKKE at vi var ekle med folk på det viset der. Kanskje jeg bare har vært flink å velge meg venner som heller ikke synes det trenger å være kjipt for å være morsomt? Jeg vil iallfall ikke skjemme meg sånn ut, herregud så flaut da.. barnslig, var ordet ja [:'(] [:D]

ORIGINAL: Alexandra82

Skal ikke si hva jeg synes om hele russedriten jeg...for det egner seg ikke på trykk [8D]

(en grunn til at jeg aldri har vært for å si det sånn...)

Synes virkelig det var oppskrytt jeg. Og so jeg angret på at jeg brukte penger på de klærne da...

Broren min han er en fornuftig russ, han brukte 500 kroner, og det var kun ei bukse [8D]

Å herregud, som jeg hater russ. Det er et idiotisk påfunn. Var selvfølgelig russ selv, men syntes faktisk det var rimelig tåpelig da også....

Back
Topp