de folat pillene...

HjerteMamman

Glad i forumet
nå klarer jeg ikk å ta dem, bare brekker meg å holder på å kaste opp hver gang.... og tanken på dem for meg til å grøsse... er det noe jeg kan spise for å få meg folat?

okei skal prøve å se i morra:) takk=))

De folatpillene jeg har er små. går helt greit ned iallefall[;)]

brukte de vitamin greiene med folat i.. grøøøsøsss... stoorre piller som svulmer opp i munnen,nei fysj, hehehe

haha, sliter med det samme!! Klarer ikke de med vitaminer og folat lenger, så nå har jeg gått over på de jeg brukte som prøver, små med bare folat.. så får jeg ta de med vitaminer også når selve kvalmen går over! [:D]

Jeg har kjøpt på apoteket, piller som er BARE folat. De er bitte små, kjenner ikke at jeg har dem i munn en gang. Se om du finner dem! [:)]

hehehe, godt noen har det samme , jaa... skal se om jegfinner i morra=))

jeg spiser de små folat pillene....sliter veldig med kvalme, og har kjøpt meg sjøsyke armebånd på apoteket nå....fikk tips om at de virket. Så vi får se...

Jeg tar også de bittesmå pillene, skylles jo bare rett ned.

det finnes jo forskjellige folat piller, prøv å finne en som du klare å svelge

Hehe, de jeg tar er like store som en frisktablett og merker ingenting til dem[:D]

Mine er fra Pharma Nord, heter Bio-Folin og er bare folat. Pittesmå og søte... Har ellers hørt at brokkoli inneholder folat, og spinat, som ble nevnt.

Back
Topp