De fleste ulykker skjer i hjemmet...

Skrållan

Forumet er livet
har jeg hørt! Og det er nok sant...

Nå sitter Ida med brannsår på lårene etter å ha fått glovarm suppe over seg. Heldigvis hadde hun på seg klær, og heldigvis fikk jeg av henne klærne FORT og hev henne inn i dusjen. Hadde jo branngele og sånt liggende her etter at Tobias brente seg sånn på fingrene i høst, så sårene ser ikke så ille ut nå. Flaks at jeg holder hodet kaldt når det gjelder!

Men stakkars Ida-mor... gråter og har au'a, sier hun. Har fått paracet, så au'an blir snart borte...

Føler vi er litt forfulgt av uhell og sykdom jeg, snart må vi vel få ha noen gode måneder?

Usj, stakkars lille prinsesse!!!!!![:(][:(][:(][:(] Masse god bedring!!!

Oi stakkars Ida[&o][&o]

Håper det går fort over og hun ikke får så veldig vondt

Stor klem i fra Heidi sendes over til henne

Huff[&o] god bedring herfra og. Jeg hadde nok ikke holdt hodet så kaldt dessverre.....[X(]

Stakkars Ida[&o] Håper hun ikke blir så vond, at det går fort over!!!

stakkar lille!! masse god bedring til henne!

Takk, søte jentene! [:)]

Hun har vondt, det er sikkert og visst. Hun klarer ikke å rette ut beina skikkelig, men det tror jeg er pga tapen til bandasjen siden hun gikk normalt før den kom på, hehe. Men hun er jo lille tøffe prinsessa mi, så dette skal gå bra. Det har ikke blitt blemmer på sårene, og det er jo utmerkete nyheter! [:)] så da er det "bare" førstegrads forbrenning. Hun får bare bruke noen dager på å bli bra, blir vel noen sofadager fremover på henne.

Hadde nok fått panikk jeg også, hadde det ikke vært for at Tobias fikk 2.grads forbrenning i høst. Jeg visste heldigvis hva jeg skulle gjøre, det roet ned jenta også merket jeg. Hun huska jo hva vi gjorde med Tobias da vi skifta bandasje og sånn.

ORIGINAL: Delia

Usj, stakkars lille prinsesse!!!!!![:(][:(][:(][:(] Masse god bedring!!!

ORIGINAL: Looney

Huff[&o] god bedring herfra og. Jeg hadde nok ikke holdt hodet så kaldt dessverre.....[X(]

Back
Topp