de første tegnene

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
merket det egentlig på at jeg måtte tisse så ofte og trøttheten[;)]det var de første tegnene[;)]og at jeg er  SUUUULTEN hele tiden

Jeg er veldig kvalm og spyr som en gris enkelte dager. Sorry ekle detaljer[:'(] Så sover jeg og sover dagen lang, når jeg kommer hjem fra jobb må jeg legge meg rett nedpå. Og så er puppene ganske ømme. Og er selvfølgelig blitt hekta på lovehearts [:)] i går fikk det tre pakker (flau)

Og å må jeg veldig ofte på do.... midt på natten og sånn

hehe eeeeenda har ikke kvalmen kommet,men regner med det,har kasta opp i ni mnd me de to forrige[:'(]så slipper vel ikke unna denne gangen heller[;)]

Ja denne kvalmen kunne jeg godt vært foruten, er vanskeligere å skjule at man er gravid også da. Visst man går rundt å er pjuskete og uggen. [:D]

jepp jeg vet[;)]når skal du finne ut hvor langt du er [;)]jeg er bare vanvittig trøtt..har dere fortalt d til noen?

Jeg har fått time hos legen den 8 juni, føler det e en hel evighet til! Har du fått time?
Jeg har fortalt det til de to jeg jobber nærmest med, for jeg jobber på småbarns avdeling i en barnehage, så trenger litt hjelp for å unngå for mye løfting. Og så har jeg sagt det til de 4 nærmeste venninnene mine. Har du fortalt det til noen enda eller?
Det er veldig vanskelig å ikke si det til alle, har nesten sprukket flere ganger.

har ikke sagt d til noen[;)]selv ikke sambo,må bare fordøye d noen dager alene først[;)]morsomt ¨å bære på en slik hemmelighet der baaare JEG vet[;)]skal ta en cb digital å så vise han...har bare testet med strimler fra billig tester[;)]så skal kjøpe en orntlig til helgen[;)]

Så kult! [;)] Han blir nok sikkert kjempe gla! Min har gått rundt i hele dag og sagt hei mamma til meg. hehe
Jeg klarte ikke å vente jeg. Bare måtte si det!

egentlig ingen symptomer enda, tror ikke jeg hadde det så tidlig forrige gang heller.
fikk det liksom etter 12uker, og da var jeg kvalm og kasta opp nesten til uke 40... herlig[8D]

Back
Topp