Ca en uke før forventet mens begynte magen å føles oppblåst og jeg var litt småuggen innimellom og en del "småraping". Noen dager senere ble brystene litt ømme, jeg registrerte at jeg hadde litt kortere lunte, jeg ble fortere sliten, fikk soppinfeksjon og det begynte å føles som et helt lett trykk/press nederst i magen. Tok test dagen før forventet mens og fikk positivt svar før jeg var ferdig å tisse [emoji85] Har ikke målt verdi, men kjenner at det er rikelig med hormoner i sving! Samboer er 4.generasjon tvilling, så jeg er spent på hvor mange som er på vei i magen [emoji16]
Nå har jeg visst om graviditeten i litt over en uke, og så lenge jeg får tilstrekkelig med hvile/søvn og spiser mange, små måltid (ca hver 2.-3. time) merker jeg knapt at jeg er gravid. Foruten om oppblåst mage, spesielt på kveldstid!
Ja, også er jeg blitt skikkelig distré! Jeg har vanligvis full kontroll på hva som ligger hvor, hva som er sagt og gjort til hvilket tidspunkt, men nå føles det som noen har erstattet hjernen min med bomull og sommerfugler! Den virker rett og slett ikke sånn som den skal!