De første svangerskapsukene – slitsomme eller fine?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
Det har vært heeeeelt annerledes enn forventa! Hvem visste at man skulle være så sinnsykt trøtt, liksom?! Har også blitt mer og mer kvalm mot uke 12, er 12+2 nå og har gått i to uker og gleda meg til at nå skulle det være over.. Det har ikke gått over.. Enda! Jeg håper fortsatt på noen fine mnd videre, og at det går over snart :) I morgen er jeg klar for første kontroll og gleder meg stort til det! Har sagt til meg selv at jeg ikke vil klage på symptomer når jeg er så glad for å være gravid, men *puh* det har vært hakket tyngre enn jeg forventet ;)

Har lite energi og hodepine hver dag... først ETTER uke 12 merket jeg mer til kvalmen.. :/
Så har ikke kosa meg meg graviditeten som jeg hadde håpt. Har ingen overskudd til å trene eller gjøre husarbeid,så mye hviler på mannen om dagen... er i uke 13 nå, og håper bare tiden fremover blir lettere. Men uansett, vet det blir verdt det og jeg gleder meg masse over tanken på den lille i magen ♡

Jeg har hatt 3 fine mnd nå med svært lite kvalme og slitenhet. Masse energi og følt meg super. Men nå har det endret seg til det verre :( Lavt BT, dundrene hodepine, slapp og ingen energi igjen i kroppen. Bekkenplager så jeg stivner helt etter å ha gått 1 km og låsinger i bekkenet. Var på sykehuset i går for kontroll og tok blodprøver og diverse. Har aldri i mitt liv opplevd slik hodeplager. Jeg lever i en egen boble om dagen.

Hatt 3 tunge mnd, med kvalme, hodepome og humørsvingninger. Men siste ukene har ting gått mye bedre og håper det forsetter i denne retningen! :-)

Back
Topp