De første svangerskapsukene – slitsomme eller fine?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
En salig blanding

Slitsomme, det er deilig å kjenne at energien kommer tilbake nå. Nesten som å skru på en bryten når jeg bikka 12 uker. Plutselig orker jeg å sitte litt oppe på kveldene, og klarer å tenke på noe annet enn når jeg kan legge med :-)

Mellom uke 7-10 var alt et ork! Sov hele tiden og var skikkelig kvalm.

Nå kjenner jeg energien komme tilbake på hverdagene. Håper det fortsetter sånn.

Veldig blandet, men stort sett har jeg vært i alt for god form. Redd for at det slår meg senere i svangerskapet da det skjedde både med søstra og mora mi da de var gravide :P
Det er trøttheten som har vært værst, kvalm her og der (ingen oppkast), litt vondt i magen og ryggen, og noen småplager.

Slitsomt. Særlig når vi har en fra før som krever sitt. Vært mye migrene of sykdom. Så jeg føler meg ganske tappet for energi.

Ikke like slitsomt som sist, antakelig fordi jeg fortsatt har permisjon også ferie :) Spent på hvordan det blir å jobbe igjen..

Det har vært slitsomt siden jeg fant det ut 17 juni, og fortsatt litt slitsomt, fortsatt dårlig form ;)

Overlykkelig over å være gravid, men ærlig talt har de første ukene vært helt forferdelige. Jeg har vært så kvalm og sliten som jeg aldri før har vært, og den ekstreme varmen her har ikke akkurat hjulpet på :p Satser på at de to neste trimestrene går mye lettere for seg!!

Overlykkelig over å være gravid, men ærlig talt har de første ukene vært helt forferdelige. Jeg har vært så kvalm og sliten som jeg aldri før har vært, og den ekstreme varmen her har ikke akkurat hjulpet på :p Satser på at de to neste trimestrene går mye lettere for seg!!
Signerer denne!

Slitsomme! Forrige svangerskap var jeg ikke dårlig ett minutt, nå har jeg vært kvalm i syv uker... Er heldigvis på bedringens vei, men er såååå sliten

Jeg elsker virkelig at vi skal få en liten hjerteknuser til, men jeg er rett og slett elendig på å være gravid :dead: hyperemisis gjør det vanskelig å nyte det som skjer, samtidig som det er helt fantastisk ❤️

Syns det har vært en god blanding. Men jeg hadde trodd at tiden skulle gå litt fortere...
Syns det har gått saaaaaaaaakte.....:yuck:

Slitsomme! Men nå begynner det å komme seg ;)

Slitsomme, det er deilig å kjenne at energien kommer tilbake nå. Nesten som å skru på en bryten når jeg bikka 12 uker. Plutselig orker jeg å sitte litt oppe på kveldene, og klarer å tenke på noe annet enn når jeg kan legge med :)

Signerer denne!

Veldig slitsomme - men samtidig gøy å tenke på alt som skjer med kroppen - man gror faktisk fram ett helt nytt menneske det inne ❤️ Ikke rart man kan bli ekstremt dårlig :depressed: det viktigste er jo at babyen har det bra der inne, så kan jeg bare være dårlig jeg :)

Fantastisk å bli gravid, men det har vært noen slitsomme uker. Når jeg endelig kom til uke 12, og legen sa at kvalmen kom til å gå over snart, ja da start oppkastet :dead: Satser på mange fine uker utover høsten og vinteren :)

Back
Topp