De første svangerskapstegnene

sollise

Elsker forumet
Hei[:)]

Har litt lyst til å høre når dere fikk de første svangerskapstegnene,
og hva slags tegn fikk dere???[8|]

Lykke til alle sammen

[;)] Heisann, jeg fikk ikke noen spesielle tegn egentlig for jeg testet meg allerede dagen etter jeg skulle hatt mens og fikk to steker.. haha!! utolmodig jeg skal vite!!! hehe

Men det er jo mange tegn, som ømme bryster og kvalme osv, jeg var veldig heldig og har ikke vært kvalm en dag enda så jeg har nokk hatt det bedre enn mange andre kan jeg tenke meg:-) Er du gravid? venter barn kanskje? lykke til hvertfall:-))

Ja, vi ønsker oss veldig barn,samboeren min og jeg. Hadde en SA i mai, og håper alt

skal gå bra neste gang[:)]

Lykke til

Heisann..

Merket første symptomene mellom 3-4 uke..Ømme bryster, stikking i magen, tretthet, ofte på do å tisse, + mer uren hud i ansiktet..

Det høres kanskje utrolig ut - har litt vondt for å tro det selv - men jeg fikk mistanke allerede etter 14dg etter befruktning.....!!!!! Er visst noen som merker slik tidlig.. Ble så utrolig stiv og støl i nedre del av magen, var tydelig at noe var på gang. Så ble brystene ØMME!!! Noe så fryktelig!!! Men jeg skal ikke klage, er det eneste jeg har hatt også! Ikke kvalmen, ikke lyst på noe spesielt, men fikk litt dilla på frukt en stund. [:D] så vi var jo ikke så veldig overrasket da jeg tok testen 1 uke etter "forventet" mens.

Jeg fikk blandt annet en merkelig metall-smak i munnen, før jeg visste at jeg var gravid, men jeg tenkte ikke over det før etter jeg hadde funnet det ut. Jeg trodde kanskje jeg hadde hull i en tann eller noe sånt...[;)]
Veldi ømme bryster, og de er allerede en størrelse større.
Kvalme. Til tider både morgen, kveld og natt... Men enkelte dager er jeg helt ok.
Jeg ble fort bilsyk.
Kaffe og te ble ikke godt mer. (Men det er vel egentlig bare bra.)
Mensmurringer. Det har jeg enda.
Helt siden jeg testet positivt, har jeg vært svært oppblåst. Jeg klarer ikke å ha strammende klær på, og magen og brystene står rett ut!

Jeg ble kvalm en måned FØR jeg ble gravid, jeg..
DA trodde JEG at jeg var gravid, men neida.. måneden etterpå ble jeg gravid.. da merka jeg omtrent ingenting..
-ellers ble jeg kvalm uke 7-8 og er kvalm ennå (uke 14)- er utrolig lei nå![:'(]

Heisann!
Jeg fikk vel egentlig tegnene samtidig som jeg egentlig skulle hatt mensen.
Tenkte ikke jeg var gravid først,men trodde dette kom til å bli ett kraftig besøk av tante rød,siden jeg hadde menssmerter og vondt i puppene før den kom...men den kom jo ikke,så vi tok en test :D

I ettertid har jeg kommet på at forrige gang jeg hadde mensen,ikke har vært en "ordentlig" menstruasjon likevel da.Er nødt til å ha vært gravid da også har vi funnet ut :) Håper jeg har rett da,hehe!

Ja,altså,her skravler jeg iveg [8D]
Tegnene var murringer i magen,som menssmerter,ømme bryster,som etterhvert vokste noe sinnsykt plutselig!!Og kvalmen kom også etterhvert [:'(] Og humørsvingningene,jeg griner og ler om hverandre [>:]

[:)] Har nesten ikke merket noe etter jeg ble gravid, men kjenner jo selvfølgelig sparkene og bevegelsene nå da (uke 32). Det jeg kan huske fra "begynnelsen", er at jeg fikk FORFERDELIG ømme pupper etter ca en mnd. Det varte i 1-2 mnd. Litt plagsomt, for de var skikkelig ømme!

Jeg merket at jeg var gravid ca en uke etter han ble laget.Jeg fikk svette tokter på natten og følte at det var noe annerledes med kroppen min.Men det var jo for tidlig å sjekke[;)] Sjekket meg en uke etterpå,samme dag som jeg forventet mens.Jammen var jeg gravid!!! Gikk enda noen uker før jeg merket symtomer som ofte tissing og sånt. Trodde jeg skulle slippe unna kvalmen,men den kom for fult i uke 7[:'(]

hadde ikke noen spesielle tegn i begynnelsen, før rundt 8 uker da fikk jeg stikk i magen og litt små kvalm ved litte mat

hei.
jeg merka det ei uke før ikm.ble kjempe dårlig å helt rar i kroppen.
troddde jeg var blitt skikkelig syk....hehe må l litt av det nå,men ikke da![:'(]

etter den uka ,å jeg hadde testet positivt var jeg bare veldig trøtt,iritert [:D]
å litt små kvalm.

Hei!
Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-piller (glemte jeg vet du.... kløna meg [:)]), så jeg hadde ingen uteblitt mens å gå ut ifra. Men etter et par uker så begynte jeg å føle meg så innmari oppblåst og merket at puppene mine ble større. Har trodd at jeg har vært gravid før uten å ha vært det, så jeg gadd ikke stresse noe mer over det. Regnet med at det bare var hodet mitt som tullet med meg fordi jeg hadde glemt pilla [:D]. Men etter noen dager til begynte jeg å få sinnssyke magekramper, de var verst på kvelden. Natta før jeg tok testen våknet jeg av at jeg hadde så kramper i magen at jeg trodde jeg skulle dø. Klarte ikke røre på meg så samboeren min måtte løpe etter vann og smertestillende til meg. [&:] Du kan si at vi ble ganske så himmelfalne da det dukket opp 2 blå streker (eller hvordan det nå var?) på testen dagen etter. Samboeren min så ut som han skulle besvime [:D]. Etter et par uker til kom kvalmen og da var det ikke mye mat som satt den påfølgende måneden [;)] Selvfølgelig var den perioden i jula!!! [;)] Så vi fortalte det med en gang til familien så ingen skulle bli fornærma over at jeg nesten ikke spiste da vi var borte på middag... hehe... det ble mye flatbrød på meg da! [:D]

Back
Topp