N
neledam
Guest
Når fikk ditt barn sine første gåsko? Og hvor lenge passet de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hsn begynte ikke gå før 1,5 år så det var vintersko og de gikk ett par mnd, vi har bytta sko OFTE! Utrolig hvor fort bena vokser!
Følg med litt og se om du finner noe på tilbud. De har ofte en sånn restekurv i butikkene, har du flaks så finner du den størrelsen du trenger.Grunnen til at jeg lurer er at jeg vurderer å kjøpe sko nå. Hun går litt hjemme. Men må jeg da kjøpe et nytt par før sommeren? I tillegg til sandaler på sommeren og et par til høsten og vintersko? Blir jo sååå mange skoog de første skoene er jo dyre også..
Følg med litt og se om du finner noe på tilbud. De har ofte en sånn restekurv i butikkene, har du flaks så finner du den størrelsen du trenger.
Men tenk over hvordan hverdagen deres er. Kommer dere til å gå ute nå?
Her er det lite sannsynlig med det været som er nå. Og inne på kafé og kjøpesenter har hun skinntøfler.
Så vi kan sikkert vente til over påske hvertfall med sko.
Jepp! Jeg tror vi har handla sånn 8 par i året eller noe. Vintersko, sandaler inne vinter, sandaler ute sommer, joggesko og støvler vår passer selvsagt ikke høst osvosvosvDe første skoene koster jo 500++ så det blir fort dyrt da..
Men det er så viktig med ordentlig sko som sitter som de skal! Så får vi heller spare andre steder.De første skoene koster jo 500++ så det blir fort dyrt da..