De første gravidklærne er innkjøpt :)

Spirelille

Betatt av forumet
Januarlykke 2019
Måtte på H&M og kjøpe gravidbukse i dag, får ikke på meg mine vanlige jeans lenger. Er bare 12+2, så fikk meg en overraskelse da jeg skulle ha på langbukse etter en solfylt uke med myke og romslige shortser. :)

Det var faktisk overraskende veldig koselig å klær i mammaavdelingen. :Heartred

Hva har du kjøpt så langt, og hva er favorittene?

Tok på meg en bukse i sta jeg og som var kjøpt en str for stor.... det er den ikke nå lengre! Tror jeg må innom mamma avdelingen snart selv hvis alt er Ok på UL om en time :) er en uke lengre enn deg

Var innom HM for å kjøpe gravidshorts, men ingen av de passa [emoji23] ikke noe stretch i dem, så skulle jeg få dem over lårene så var de altfor store for magen [emoji28] så endte opp med å gi opp og gå hjem istedet [emoji23] skal prøve igjen på onsdag, evt kjøpe short som er fin men ikke stram [emoji5]
Bukse kjøper jeg nok til høsten, i mellomtiden bor jeg i tights og chillbukse [emoji5]

Jeg har kjøpt 3 bukser, 2 gensere og 3 bluser + singleter. Veeeldig komfortabelt, men også litt rart å vise frem kul på magen[emoji4]

Fikk en stooooor pose av en venninne som gikk gravid ifjor. Så fikk fylt opp med både bukser, gensere, shorts og kjoler[emoji5] veldig deilig å ikke bruke så mye penger på det også!

Så deilig å få arve litt! Håper jeg kan arve litt jeg også, men mistenker at venninnene mine ikke er samme størrelse. Men kanskje søsteren min. :)

Samboeren måtte opp på loftet i helgen og finne de to gravidbuksene jeg hadde fra sist graviditet. Det er herligt å kunne bruke litt behagelige bukser :)

Har kjøpt en gravidtights og en dongeribukse fra H&M :slim fit. Veldig fornøyd [emoji18] kommer nok til å kjøpe noen topper også etterhvert, mine begynner å krype litt oppover [emoji6]

På h&m kjøper dere deres vanlig str da? Også er det bare litt ekstra plass? Tenker spesielt på gensere/topper. Busker har jeg aldri hatt fra hm så der må jeg prøve uansett, men greit å handle på nettet :)

Kjøpt gravid bukser og tskjorter for en stund siden... bare funnet på hm og veldig mye kjedelig. Var bare dongeribukser og noen få farger på tskjortene..

På h&m kjøper dere deres vanlig str da? Også er det bare litt ekstra plass? Tenker spesielt på gensere/topper. Busker har jeg aldri hatt fra hm så der må jeg prøve uansett, men greit å handle på nettet :)
Kjøper vanlig str. ja, de er bare litt mer romslige rundt magen [emoji4]

Ble en shoppingrunde på nettet, bestilte litt fra Zalando! Bruker ikke annet enn kosebukser enda, får på meg vanlige bukser om jeg vil, men det er meget ubehagelig[emoji849]

Ikke kjøpt noe enda, klarte meg med en mamma bukse sist og joggebukse resten. Skiftet til joggebukse hver gang jeg var inne i huset... muligens jeg utvider til to bukser denne gang.... må se hvordan det går...

Får låne noen bukser av venninna mi også, utrolig deilig. Digger mammabuksene, de er jo sååå gode. :)

Back
Topp