De første fargeblyantene??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Tenkte å kjøpe noe knotten kan tegne med i morgen, han er 15 md og putter enda ting litt i munnen så må være noe som tåler det..

Jeg tenker farger og ikke tusj for da slipper vi å få det på huden og klærne..

Noen som har noen gode tips??

På Bånsull i Drammen har de ihvertfall hatt giftfrie fargeblyanter :)

Vi kjøpte noen helt supre til Sofie til jul. De er dermatologisk testet så det er ikke krise å tegne på huden, dersom de tegner på gulv, hud eller andre overflater (utenom kanskje ubehandlet treverk) så er det bare å tørke med fuktig klut, og tegner de på klærne går det av i vask. I tillegg trooor jeg at det sto på dem at de var giftfrie, så det ikke var krise om de spiste på dem, men det kan jeg ikke garantere. Jeg husker ikke hva de het, husker bare at jeg fant dem tilfeldig. Jeg spurte etter dem på lekebutikken, hun i kassa visste ikke om noe sånt, men etter litt leting så fant jeg dem selv. :p

Altså, dette er snakk om tusjer, ikke fargeblyanter eller kritt.

Jeg har jo ikke pakken til våre, men de heter Giotto be-bè.

Vi har giftfrie fargestifter kjøpt på bokhandel.

Disse har jeg til snuppa mi, giftfrie og vaskes bort fra klær på 40 grader.. veldig lette å få vekk om hun tegner på bordet også.

Baby jumbo har noen fine fargeblyanter og tusjer. Fargene går vekk i vask også. Jenta mi er 17 mnd og spiser alt hun kommer over, så tusjene er for det meste spist av. Blyantene kan vi i alle fall kvesse! :-P

Back
Topp