De første bevegelsene

Stine86

Flørter med forumet
Er det noen av dere som har kjent de første bevegelsene i mage? Hvis så, når kjente dere det og hvordan kjentes det ut og er dere førstegangs eller flergangs gravid?

Jeg er nå 3. gangs gravid, og føler jeg kan kjenne noe som kan ligne på disse såpeboblene som sprekker, eller fiskehalen som slår. Er bare i uke 13 men har kjent det er par ganger på venstre side, men jeg er veldig i stuss om det i realiteten bare er luft. Det er kjekt å høre når dere kjente det :)
 
Har kjent noe bobler jeg også, er 13 uker i dag, men sliter så med magen så vet ikke om det kan være det og ;) Er andre gangs. Første svangerskap kjente jeg i uke 15/16 ca :) men gleder meg til det begynner å bevege seg at man kjenner det, da er man ikke så bekymret hele tiden :)
 
Er det noen av dere som har kjent de første bevegelsene i mage? Hvis så, når kjente dere det og hvordan kjentes det ut og er dere førstegangs eller flergangs gravid?

Jeg er nå 3. gangs gravid, og føler jeg kan kjenne noe som kan ligne på disse såpeboblene som sprekker, eller fiskehalen som slår. Er bare i uke 13 men har kjent det er par ganger på venstre side, men jeg er veldig i stuss om det i realiteten bare er luft. Det er kjekt å høre når dere kjente det :)
Jeg begynte å merke bevegelse rundt uke 15-16. Da kom også de første kynnerne. Skjedde oftest når jeg gikk tur.. husker jeg syntes fiskehale var en god beskrivelse av denne forunderlige følelsen.
 
14+3 og jeg har kjent en liten fiskehale slå der inne et par ganger over 3 dager nå! Jeg er ikke lenger forstoppet men har mye luft. Men likevel kjennes det helt anderledes ut enn noen luftsmerter eller luftbevegelser jeg har kjent så det må jo nesten være lille sprell der inne, tenker jeg!
 
Ja, har kjente der 2-3 ganger. Er 14+4 :)
 
14+4 og er usikker på om jeg har kjent noe! Har følt det noen dager, men kan like gjerne være rumling fra magen....
 
Er det noen av dere som har kjent de første bevegelsene i mage? Hvis så, når kjente dere det og hvordan kjentes det ut og er dere førstegangs eller flergangs gravid?

Jeg er nå 3. gangs gravid, og føler jeg kan kjenne noe som kan ligne på disse såpeboblene som sprekker, eller fiskehalen som slår. Er bare i uke 13 men har kjent det er par ganger på venstre side, men jeg er veldig i stuss om det i realiteten bare er luft. Det er kjekt å høre når dere kjente det :)

Jeg lurer på det samme som deg hihi. . Jeg er 3.gangs og syntes jeg har kjent nøyaktig det som du beskriver :)
Men jeg lurer også på om det er realitet el andre ting hehe :)
 
Dette er min fjerde. Jeg har kjent liv siden slutten av uke 11. Jeg var veldig usikker til å begynne med, men det tok ikke lang tid før jeg var helt sikker. Nå er jeg 13+6 og det er masse aktivitet omtrent daglig. Vi var på ultralyd i går og fikk se en veldig aktiv tass! :joyful:Morkaken ligger også på bakre vegg, og da kjenner jeg lettere liv :)
 
Jeg er 14+5 og tror jeg har kjent noe, men ikke helt sikker. Dette er andre barnet. Sist kjente jeg ikke noe før uke 20 eller noe. Hadde morkaken liggende foran.
 
jeg trooor jeg kjente noe i går. kjente et "blupp" liksom :D
 
Har kjent liv siden uke 13 ca! Var også veldig usikker på om det var det jeg kjente, men nå er jeg mer sikker! :) Herlig at man kjenner at det er noen der inne! Dette er min andre, men den første er jo 16 år siden så klarer ikke å huske når jeg kjente de første bevegelsene hans. Han var uansett en veldig rolig unge, fortsatt er! :)
 
Har kjent en del liv. vente på nr 3 og er 14+4 :)
 
Venter enda :) Sist kjente jeg det ca 10 dager fra i dag av. Spørs om jeg kjenner tidligere denne gangen. Er 13+4 i dag :)
 
Jeg er 15+0 og tror egentlig ikke jeg har kjent noe ennå.
Sist hadde jeg ikke kjent liv før oul i uke 19, og morkaken lå foran:)
 
15+1 og tror ikke jeg har kjent noe.
Litt merkelig!
Men tenker at kanskje morkaken ligger foran. Magen kjennes annerledes ut enn med de to andre. Mye "hardere" framme liksom...
 
Back
Topp