de første 3 mnd !!!!

countrygirl<3

Flørter med forumet
Årrh...
er så trøtt for tiden.. orker ingenting å er bare noen mnd siden vi flytta inn i nytt hus!!. så er nok å henge fingrene i , men får bare ikke energien til å starte på de store prosjektene..
gleder meg til de første 3 første mnd er over å jeg blir "normal" igjen :P hehe 
flere som har det slik eller?? 
dagens syte innlegg :P
gleder meg til å bli bedre kjent med dere<3
er så kjekt å ha en slik side som dette!! 

Det har ikke slått til for fullt her ennå, men vet av erfaring at det kommer. Kjenner tendensene allerede.

Jeg har ikke blitt så trøtt ennå, men jeg er slapp i kroppen. Når jeg gjør husarbeid, kjenner jeg at jeg fortere blir andpusten og at jeg blir veldig varm i topplokket... :/ Tipper det er sånn husmødre i overgangalderen føler det, hehe :0)
Gleder meg også til energien kommer mer tilbake.

Her også... er så vanvittig trett hele tiden.... går og gjesper og gjesper på jobb. De andre har faktisk begynt å kommentere det, men hvordan klare å skjule en gjesp? 

I tillegg har jeg fått kvalmen nå...  var bare litt kveldskvalm med førstemann, og ingenting med de to imellom, men nå derimot.... er jeg kvalm hele dagen! Urk! Går heldigvis litt i bølger... og det bedrer seg en stund når jeg spiser...  huff, dette kan slå virkelig galt ut på vekta!

Så ja, jeg signerer gjerne på den om at jeg gleder meg til de tre første mnd er overstått!

Men så er vi veldig heldig også da, som tross alt går med spirer i magen.... 

Back
Topp