De evige bekymringer...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Vet ikke om jeg skal le eller grine :p :(

I morra er det tid for ultralyd og nå er den store bekymringen om den lille har tatt skade av den høye feberen jeg har hatt. Skikkelig redd for at det ikke skal være liv. I desperasjon prøvde jeg doppleren, og fant såklart ikke hjertelyd. Hørte kun lyden fra navlestrengen og lyder som kunne tolkes som at noe bevegde seg inni der.
Og så kommer helt sinnsyke tanker som at jeg egentlig ikke er gravid i det hele tatt..haha! Vet jo at det ikke er reelt, men ganske slitsomme tanker uansett! Nå gleder jeg meg bare til å få ul overstått så vet jeg i alle fall...

Forstår deg veldig godt. Har sånne tanker i det siste dagene pga min elendige form. Så er kjempe redd at ikke den har gått utover babyen. Tror vi blir alltid bekymret for barn. Min første her så kanskje blir ekstrem bekymret.

Forstår deg veldig godt. Har sånne tanker i det siste dagene pga min elendige form. Så er kjempe redd at ikke den har gått utover babyen. Tror vi blir alltid bekymret for barn. Min første her så kanskje blir ekstrem bekymret.
Hehe, jeg blir heller mer bekymret etter hvert barn :p dette er nr 4! Og så har jeg mista noen ganger også, så det er sikkert også en årsak til at jeg blir ekstra bekymra. Skal du på tul?

Hehe, jeg blir heller mer bekymret etter hvert barn :p dette er nr 4! Og så har jeg mista noen ganger også, så det er sikkert også en årsak til at jeg blir ekstra bekymra. Skal du på tul?
Tror det blir tul på meg og. Har ul uke 18 i august og det synes jeg er så lenge til ihvertfall når har den formen jeg har og redd at ikke baby har det bra. Har hatt i uke 9 og da var alt bra, nå er uke 12 .

En gyn sa til meg at feber ikke er så farlig for fosteret som mange mener. Fosteret ligger godt beskyttet. Jeg var også kjempe redd for jeg hadde også veldig høy feber og har vært mye veldig dårlig. Spist dårlig osv. Men på ul så vi en sprell levende liten baby :)

En gyn sa til meg at feber ikke er så farlig for fosteret som mange mener. Fosteret ligger godt beskyttet. Jeg var også kjempe redd for jeg hadde også veldig høy feber og har vært mye veldig dårlig. Spist dårlig osv. Men på ul så vi en sprell levende liten baby :)
Tusenn takk for at du delte dette <3

Tror det blir tul på meg og. Har ul uke 18 i august og det synes jeg er så lenge til ihvertfall når har den formen jeg har og redd at ikke baby har det bra. Har hatt i uke 9 og da var alt bra, nå er uke 12 .
Bedre å ta en ekstra ul enn å gå og være bekymra <3 jeg har oul dagen før deg :)

Uff, har samme kjedelige bekymringer :( har influensa med feber, vondt og oppkast. Dro til legevakt idag (på ferie i sverige o_O). Han kunne ikke gjøre så mye, men virket lite bekymret med hensyn til bebisen. Tok ikke noe sjekk av det i det hele tatt. ba meg vile ekstra mye siden jeg var gravid.

Tenkte på deg i dag når jeg våknet - Lykke til senere i dag, dette går nok helt fint skal du se <3

Back
Topp