helen79 Forumet er livet 23 Jan 2010 #1 Kan de kjøpes fremdeles? husker vi hadde de når vi var små! Hadde vært så gøy å hatt sånn til guttene! [:D]
Kan de kjøpes fremdeles? husker vi hadde de når vi var små! Hadde vært så gøy å hatt sånn til guttene! [:D]
W Windy Forumet er livet 23 Jan 2010 #2 Mannen min er 41 år, og snuppa leker med hans gamle skihopper. :) Morsomt å ta vare på noen leker fra barndommen!! Får håpe du finner en. :)
Mannen min er 41 år, og snuppa leker med hans gamle skihopper. :) Morsomt å ta vare på noen leker fra barndommen!! Får håpe du finner en. :)
helen79 Forumet er livet 23 Jan 2010 #3 Fant faktisk noe når jeg gadd å søke selv, hehe. Takker uansett [:D]
helen79 Forumet er livet 23 Jan 2010 #4 ORIGINAL: Windy Mannen min er 41 år, og snuppa leker med hans gamle skihopper. :) Morsomt å ta vare på noen leker fra barndommen!! Får håpe du finner en. :) Så gøy, [:D]
ORIGINAL: Windy Mannen min er 41 år, og snuppa leker med hans gamle skihopper. :) Morsomt å ta vare på noen leker fra barndommen!! Får håpe du finner en. :) Så gøy, [:D]
helen79 Forumet er livet 23 Jan 2010 #5 ORIGINAL: Bare Kari Mamma kjøpte på Rema 1000 for ikke så lenge siden[:)] Oj, men gidder ikke sjekke alle REMA-BUTIKKENE, hehe. MEN TAKK[:D]
ORIGINAL: Bare Kari Mamma kjøpte på Rema 1000 for ikke så lenge siden[:)] Oj, men gidder ikke sjekke alle REMA-BUTIKKENE, hehe. MEN TAKK[:D]
helen79 Forumet er livet 23 Jan 2010 #6 ORIGINAL: Nesing Du får kjøpt dem på Brio leker i hvert fall. Gullet mitt har en sånn. [:)][:)] Oj, må sjekke mandag da [:)]
ORIGINAL: Nesing Du får kjøpt dem på Brio leker i hvert fall. Gullet mitt har en sånn. [:)][:)] Oj, må sjekke mandag da [:)]