De blir større!

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Tiden flyr, og min lille er i hvertfall snart 8 måneder. Han krabber, sitter, reiser seg og har så smått begynt å gå litt rundt ting. Han elsker å holde i hendene mine mens han går, ler og smiler og er nyskjerrig! Skriker etter mamma gjør han også - gleder meg bare til han ikke bare skriker det, men også sier det ;)

Fantastisk hvor mye som kan skje på så kort tid, eller hva? :) Hvordan går det med deres små?
 
Ja, de vokser fort! :) Her blir han 7 mnd neste uke :) Han reiser seg og danser, men når han prøver å gå rundt ting å sann, da detter han, hihi:p
Han setter seg ikke opp helt enda (prøver av og til), men er ikke lenge før! Krabbingen har han ikke helt skjønt enda, men åler seg framover å røyser seg opp på fire å prøver så hardt han kan :D
Smiler å ler, og er nysgjerrig på ALT(alt skal i munnen) :)

Begynner å legge merke til nå at han vet GOD forskjell på mamma og pappa (mamma er kos å trøst, og pappa er bare tull) er jo morsom jeg å, men ikke SÅ morsom, haha :D
 
Min et akkurat blitt 7 mnd:) det er tull & tøys dagen lang, kjempegøy!:)Han sitter kjempefint i tripp trappen, og er han i vippestolen reiser han seg opp (litt skummelt, men er alltid under oppsyn når han er i den). Klarer ikke å reise seg til sittende stilling når han ligger, men han prøver:) han snur seg rundt på mage og rygg, men konstant om morgningen og kvelden i sengen:p fullt party da:p prøver å løfte på rompa når han ligger på magen. Vittig:) han preiker og preiker! Bestemt gutt som gir beskjed! Ikke så glad i at andre enn mor&far holder han, flere som har det sånn?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp