de blir så alt for fort store...*bilde*

x1xgotherina

Glad i forumet

Ingen tutt, ingen bleie, og stor gutt sykkel...

dette går gale veien, hvor er babyen min!!!

Så stor og såå flink da [:D][:D]
Herlige gutten [;)]

ORIGINAL: shiby

Så stor og såå flink da [:D][:D]
Herlige gutten [;)]

ja, han  er kanon herlig....*tårer i øynene*

En skikkelig stolt gutt ut på sykkeltur ja..

Det er desverre sånn at de ikke er babyen våres i all evig tid[:(]

Nydelig var han ihvertfall[:)]

Skjønner godt hva du mener...de kunne godt vært baby litt lengre enn den korte tiden de er det[&:]

Tusen takk alle sammen[:D] 

Det er jo koselig og trist i samme slengen når de blir store, kjenner den i mammahjertet ja...

Heldigvis har jeg mange små søte å kose meg med på jobb, så litt babyer har jeg ennå da..[;)]

ORIGINAL: gotherina

Det er jo koselig og trist i samme slengen når de blir store, kjenner den i mammahjertet ja...

Heldigvis har jeg mange små søte å kose meg med på jobb, så litt babyer har jeg ennå da..[;)]

Så kjekt å hørre at de også får litt kos [8D]

ORIGINAL: Hannah`s mamma

ORIGINAL: gotherina

Så kjekt å hørre at de også får litt kos [8D]

selfølgelig[:D]

Det er den beste delen av jobben[:D]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

NåÅååÅåwh,hehe blir vel harley på han der når han blir mann tenker jeg [8D]

FLOTT gutt [;)]

Deeeeeer ja[8D]   hihhihihiih

tusen takk[:D]

ORIGINAL: Labambie

Huff, det er nesten rart å tenke på hvor fort tiden går! Hvor blir det av babytida?

Men hver alder har sin sjarm! Og NÅ er det jo sååå moro, man får respons de har vilje og humor.
Gutten din er helskjønn!!! [:D]

Tusen takk, stor koser meg nå altså, gullkorn fra ende til annen[:)] Ingen som får meg til å le mere enn han[:)]

også gråt jeg som en idiot i dag når han ikke ville kose mere med meg, sier han vil gå hjem nå, tar "bonusmamman" i hånda å går[:(]
*buuuuhuuuuuu*

Back
Topp