De beste tilbudene i januarsalget

Suvana

Forelsket i forumet
Nå i januar er det jo salg overalt, og på de typiske barnebutikkene er det jo et hav av salgsproduktet i alle prosentklasser. Ikke bare-bare å finne frem til de virkelig gode tilbudene, så hva med å hjelpe hverandre med å legge ut link til virkelig gode tilbud dere har kommet over - enten dere har kjøpt produktet eller ikke? :)

God ide!
Har selv kjøpt litt klær på salg, men har ikke funnet noen ordentlige kupp i den forstand. Bruker prisjakt en del når jeg handler online som kan lønne seg til tider.

Synes det er tilbud hele tiden jeg, føler ikke januartilbud er noe speielt lenger...
Syns også det var tilbud før jul, og før det var det black friday. Det er ikke som det en gang var ;)

ImageUploadedByBV Forum1452336289.542772.jpg

Det blir disse tingene fra jollyroom i alle fall :) Var så utrolig glad i Pingu som barn, så ble litt nostalgisk da jeg så den babygymmen. Gracohusken virker som et greit tilbud.

Vis vedlegget 155131

Det blir disse tingene fra jollyroom i alle fall :) Var så utrolig glad i Pingu som barn, så ble litt nostalgisk da jeg så den babygymmen. Gracohusken virker som et greit tilbud.
Jollyroom har en del gode tilbud ja! :) De varierer litt fra uke til uke så om det er noe spesielt kan det være greit å holde et øye med de. Ellers er det litt det samme på Lekmer.no, de har også mange gode tilbud som varierer fra uke til uke. Lek Mer har også mammaklær.. ;)

Skulle bare titte litt på jollyroom, nå gleder jeg meg til pakken kommer i posten :)ImageUploadedByBV Forum1452366543.615786.jpgImageUploadedByBV Forum1452366572.595735.jpg

Back
Topp