~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Ergobaby 360 er et av de beste kjøpene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Lille stortrives i den både hjemme og på tur [emoji4]Ergobaby 360 er et av de beste kjøpene
Samme her. Hadde ergobaby original på lån, og prøvde 360 i butikken, og da spaserte jeg ut med den på, den var SÅ god! Hun liker godt å sitte fremover og. Men gir fort beskjed om det ikke "passer" henne og hun er lei. Ganske greit for da slipper jeg å "lese" henne så mye.Helt enig! Lille stortrives i den både hjemme og på tur [emoji4]
Ergobaby 360 er et av de beste kjøpene
Jeg får den ikke til. Må ha hjelp til å få ungen oppi (har sett x antall instruksjonsvideoer, men fatter den bare ikke) og det har endt med at jeg har lånt meg en babybjørn...Hvilken solskjerm har du kjøpt? [emoji4]Xtra solskjerm til bilstolen var genial (!)
Akkuratt.. jeg slet i begynnelsen, men fant fort et triks, sett henne oppi,og len deg inntil en benk/bil og fest stroppene. Finnes kanskje enklere løsning menJeg kjøpte Ergo bæresele til min eldste datter som nå er 9år. Fått tilsammen 3 barn og bæreselen er brukt... tja... 5 ganger til sammen kanskje?Jeg får den ikke til. Må ha hjelp til å få ungen oppi (har sett x antall instruksjonsvideoer, men fatter den bare ikke) og det har endt med at jeg har lånt meg en babybjørn...
jeg vet ikke hvordan babybjørn fungerer,er den grei ?Foreløpig trenger jeg dem ved innsovning og da er de geniale, da han drar den ut gang på gangJeg synes de er helt ubrukelige. Det skal så mye til før de faktisk lyser også varer de aaltfor kort.
men utover natta er han kommet opp i vår seng, så da er smokken rett ved siden av uansett Jeg synes de er helt ubrukelige. Det skal så mye til før de faktisk lyser også varer de aaltfor kort.