Petrichor Elsker forumet Marslykke 2016 28 Mar 2017 #1 Hvilke bananer liker du best? ( skriv gjerne merke og butikken der du kjøper de) Selv elsker jeg de små røde bananene.
Hvilke bananer liker du best? ( skriv gjerne merke og butikken der du kjøper de) Selv elsker jeg de små røde bananene.
Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Januarlykke 2016 Novembergull 2017 MayDay2021 28 Mar 2017 #2 Røde bananer? Bor jeg virkelig så langt fra sivilisasjonen (30 min fra Oslo) Spiser for øvrig kun økologisk Mer eller mindre
Røde bananer? Bor jeg virkelig så langt fra sivilisasjonen (30 min fra Oslo) Spiser for øvrig kun økologisk Mer eller mindre
Petrichor Elsker forumet Marslykke 2016 28 Mar 2017 #4 anines skrev: Aldri sett! Hvor kjøper du de? Klikk for å utvide … De fleste importbutikkene her hvor jeg bor på Sørlandet har de ved gjevne mellomrom
anines skrev: Aldri sett! Hvor kjøper du de? Klikk for å utvide … De fleste importbutikkene her hvor jeg bor på Sørlandet har de ved gjevne mellomrom
Krembollen Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 28 Mar 2017 #5 Økologiske bananer smaker absolutt best!! <3