De begynner å bli så store!

rødkopp

*gleder seg til mars*
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Ja, som overskriften sier så begynner de å bli store våre små! Blir omtrent daglig paff over hva jenta mi kan og forstår! Og setningene blir mer og mer "normale". Bare sånne små detaljer som at hun nå spør "Kor e mamma hen?" Istedenfor å si "mamma borte?" Hun har også sluttet med bleie (har fremdeles på om natta da) og bare det gjør at hun føles flere år eldre. Noen andre som føler de vokser så fort?
 
Ja, det er helt sykt hvor tiden går. Vi har en lillebror på 11 måneder også, så hun føles på mange måter eldre enn bare 2,5. Men hun har hatt et veldig godt språk tidlig og ganske stor forståelse så må ta meg selv i at hun "bare" er 2,5 ;D

Men å se tilbake på baby- og nyfødtbilder av henne! Altså det føles ut som en annen tidsepoke, samtidig som det føles ut som vi kom hjem fra sykehuset i går! Hulk.

Nei, tiden flyr! Men det er herlig å se dem vokse og utvikle seg og. [emoji7]
 
Ja, begynner å bli store. :) Språket til guttungen har blitt bedre nå i sommer og han begynner jo å bli så selcstending. Han er jo det allerede. :)

Jeg kan ikke se på bilder av han som nyfødt for da skriker sjela etter en ny en og det tror jeg ikke familien orker. :p Så det blir bare selvpining. :p
 
Holdt på og kikket på babybilder av henne i dag for å sammenligne litt med lillesøster og det føles virkelig som en tidsepoke siden! Og tida går ikke akkurat noe saktere med to små i hus!! Men er helt fantastisk å se omsorgen hun har for lillesøsteren og ingen får lillesøster til å le som hun får til [emoji173]️
 
Back
Topp