De av dere som er kvalmen/spyr

Frisøren87

Glad i forumet
Hvor langt var dere komt når kvalmen kom? Og har dere det hele dagen?

Jeg er 4+5 - kvalmen kommer mere og mere krypende. Mest på ettermiddag om det går for mange timer mellom måltidene.

Forrige svangerskap kom den som en bombe rundt uke 6-7.

Den kom på mandag, da var jeg 7+3. Før det var det bare bittelitt innimellom om jeg blei veldig sulten. Nå er det relativt konstant, ganske kjipt...

Sent from my iPhone using BV Forum

5+5 (el-termin), 6+4 (mens-termin). Har gode og dårlige perioder iløpet av dagen. De siste dagene har kvalmen kommet om kvelden, 21.00 og utover til jeg legger meg. Noen ganger kommer det i det jeg står opp, men går over etterhvert. Er aldeles ikke så ille som sist svangerskap, da fikk jeg kvalmen i uke 6 og lå i forsterstilling til uke 13 :/ Så er veldig fornøyd nå...

Uke 6. Kvalm så å si hele dagen. Går i bølger liksom. :(
Verst om morningen. Spyr somregel på formiddagen. Men har også spydd ettermiddag.

Det var kvalmen som gjorde at jg mistenkte at jg var gravid. Var ikke runda 3uker en gang. Jeg spyr på mårran. På kvelden. På ettermiddagen. D kommer til alle døgnets tider. Men jg må få gjort noe med det. Skal til legen i morgen. Får ikke i meg næring. Ti stk ritz kjeks er det jg har fått i meg. men d kommer like forbanna fort opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvalmen kom når jerver ca 5 uker, bare gått på i styrke. Kvalm hele dagen. Heldigvis ikke kastet opp enda, men brekker meg flere ganger om dagen. Vegrer meg mot å kaste opp, så gjør alt jeg kan for å slippe...

Kvalmen min kom tidlig men gikk bra å være lett uvel i uke 5 og 6, til at jeg ligger flat nå i slutten av uke 7. I dag har jeg kasta opp konstant siden klokka 10, bare fordi jeg kjenner lukter av ting :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke helt når kvalmen kom, men tror det var rundt 4-5 uker. Er fortsatt helt forferdelig kvalm hele dagen og trøtt og sliten hele tiden (er nå 6+6). Har merket at jeg bør spise hver andre time - det hjelper litt på :happy119

Er bare kvalm.. Ingen spying heldigvis! Er mest kvalm og morgenen og kvelden

Er 5 uker..

Back
Topp