De aller første magebilder noengang...

*Sandermamma*

Forumet er livet
Her er magen når jeg gikk med Sander i uke 38, to dager før han ble født. Kunne jo omtrent ikke se at jeg var gravid en gang... Den puddingmagen[&o]

Ok, ikke le nå da, for jeg har virkelig ingen "gravidmage", når mammatrusa og mammatightsen går av, så er den delt i to, og ser helt snål ut, men jeg ser nå halvveis ålreit ut med klær på i hvert fall. Så her er lillebrormagen idag i uke 23.. Please ikke le da...
Er litt sårt for meg å ikke få sånne fine mager som alle andre, men det må jeg bare leve med. Men lite hyggelig når søsteren min kan blåse ut av seg: Håper jeg får sånn fin gravidmage når jeg blir gravid og ikke sånn feit mage som du har.. Takk skal du ha liksom. MEN, det som ligger inni denne puddingen er jo det viktigste, og ikke hvordan magen ser ut[:)][:)]

Please ikke quote[:)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Syns du hadde fin mage sist og nå jeg altså!! [:)] Men skjønner at man lettere er selvkritisk selv! Er jo sånn selv også...
Får se om jeg våger å legge ut noen bilder av magen etterhvert....hittil er det mest "restemage fra sist" med litt babymage under der et sted kanskje [8D]
Og sånne kommentarer som søsteren din kommer med er hårreisende....slikt sier man bare ikke, uansett hvem det gjelder!!

Helt enig!!! Du er kjempefin Lena[:)] Tenk at der inni bor lillebror[:)][:)]

Fine fine gravidmagen  skal ikke klage på den Lena.
Drit i søsteren din, hun vet ikke hva hun snakker om.

Du skal være stolt av magen din, tenk der er det en liten baby [:D]

Æ syns den va kjempefin! [:)]

Både forrige gang og nu [:)]

Blir jo helt målløs av det søstra di klare å lire ut av kjæften!
Drit i ho! [:)][;)]

Så fin mage du har Snuppa
Og sist gang hadde du jo kjempe fin mage også[:)]
Hot mama e du[:)]

Syns du hadde fin mage på begge bildene jeg Lena! Hadde jeg sett deg sånn hadde jeg garantert trodd du var gravid. Det er en spesiell form på de magene altså!!!!! [:D]

Tåpelig kommentar fra søsteren din. Ikke hør på henne, men kos deg med den fine magen du har og lillebroren inni [:)]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

Så fin mage du har Snuppa
Og sist gang hadde du jo kjempe fin mage også[:)]
Hot mama e du[:)]

Helt enig[:D]

ORIGINAL: Kvitre

Syns du hadde fin mage på begge bildene jeg Lena! Hadde jeg sett deg sånn hadde jeg garantert trodd du var gravid. Det er en spesiell form på de magene altså!!!!! [:D]

Tåpelig kommentar fra søsteren din. Ikke hør på henne, men kos deg med den fine magen du har og lillebroren inni [:)]

helt enig!! Nydelig BABYmage!! [:D][:D][:D]

Synes magen din var fin på begge bildene jeg, men det var forskjell på dem da[:D]
Blir så irritert på sånne frekke kommentarer, folk tror de kan kommentere som de vil så fort man blir gravid.
Nei, vær stolt av den magen du har, og tenk at inni der ligger det et perfekt lite menneske[:)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Kvitre

helt enig!! Nydelig BABYmage!! [:D][:D][:D]

skriver bare under på denne! Nydelig var du! [:)][:)]

ORIGINAL: eplet

Jammen jeg synes du hadde kjempefin gravidmage?! Rund og fin, og ingen tvil om at det bor folk inni der[;)] Og drit i søstern, er ikke sikkert hun får sjansen til å bli gravid engang, og hvem vet hva slags mage hun evt. får? Kos deg med magen, jeg er iaffal misunnelig[:)]

Tusen tusen takk for koselige svar jenter[:)][:)]
Så snille og søte dere er[:)][:)]

ORIGINAL: Black Beauty

fine magen tenk at der inne bor det baby[:)]

samme tenkte æ...[:)]

ORIGINAL: sovik

Synes magen din var fin på begge bildene jeg, men det var forskjell på dem da[:D]
Blir så irritert på sånne frekke kommentarer, folk tror de kan kommentere som de vil så fort man blir gravid.
Nei, vær stolt av den magen du har, og tenk at inni der ligger det et perfekt lite menneske[:)]

Enig i den her....fine fine Lena[;)]

Nydelig gravidmage både denne gangen og forrige gang!! [:)]

ORIGINAL: Ellenmamma

Nydelig gravidmage både denne gangen og forrige gang!! [:)]

enig[:)] du burde være stolt[:)][:)]

Back
Topp