Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 årHvor små? Vi har Joha votter uten tommeltotter. Fungerer utmerket! Litt eldre barn må nok ha med tommel da.
Holder Ikke bare med ullUllvotter. Ingenting slår ull.![]()
Holder Ikke bare med ull![]()
Ull+regnvott uten fòr da.
Det kommer jo an på hva de skal bruke det til, og alder på barna.
En ettåring sitter for det meste rolig og griper lite. Da er ull det varmeste.
Finnes sikkert votter med ull som fòr også.
Eller tykkere tova votter, de blir nærmest vanntette om en bruker en litt grov ull som toves tett.
Jepp, det pleier jeg gjøre. Samme med lammeskinnene (med refluksbaby var det nødvendig med en vask innimellom), selv om det er litt jobb.Og man kan sette dem inn med lanolin for enda bedre vannavstøting.![]()
Disse har jeg til begge gutta og har ull inni og da holder di seg varme13 måneder her. Joha i ull uten tommeltotter fungerer fremdeles bra her. Har også et par av typen Didriksons til bruk ute i snøen. Godt fornøyd med demVis vedlegget 246174
Men regnvotter blir gjerne klamt?Nøstebarn har barnehagevotter med ullfor, vind- og vanntette [emoji4] vi bruker dem, eller regnvotter med tynne ullvotter inni.
Men regnvotter blir gjerne klamt?
De didrikson Har Jeg sett på faktisk, lite erfaring med akkurat de13 måneder her. Joha i ull uten tommeltotter fungerer fremdeles bra her. Har også et par av typen Didriksons til bruk ute i snøen. Godt fornøyd med demVis vedlegget 246174
Jeg synes de sitter godt. Greie å få på også!De didrikson Har Jeg sett på faktisk, lite erfaring med akkurat de