De ømme puppene er borte :/

anekoj

Ny på forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har omtrent ikke hatt symptomer på graviditeten, men her om dagen fikk jeg ihvertfall ømme pupper. Heldigvis tenkte jeg, så føles det mer reelt. Men idag var de ømme puppene pang borte- og jeg har hatt murringer i magen :/ blææ! Er så nervøs for at noe skal gå galt. Er jo bare 5+5 idag. Er på ferie frem til onsdag så får ikke akkurat sjekka så mye heller. Hva trur dere? Burde jeg bare kjøpe graviditetstest å sjekke? Blør ikke eller noe asså.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har omtrent ikke hatt symptomer på graviditeten, men her om dagen fikk jeg ihvertfall ømme pupper. Heldigvis tenkte jeg, så føles det mer reelt. Men idag var de ømme puppene pang borte- og jeg har hatt murringer i magen :/ blææ! Er så nervøs for at noe skal gå galt. Er jo bare 5+5 idag. Er på ferie frem til onsdag så får ikke akkurat sjekka så mye heller. Hva trur dere? Burde jeg bare kjøpe graviditetstest å sjekke? Blør ikke eller noe asså.

Ikke stress :) Helt normalt at symptomer kommer og går. Puppene mine er også sånn, noen dager er de så ømme at det er ubehagelig å ha på BH, mens andre dager kjenner jeg nesten ingenting. :)

Murringer i magen er jo absolutt et graviditetssymptom, selv om det kan være stressende og ubehagelig, så er det helt vanlig. Ikke bekymre deg. Spesielt siden du ikke har blødd. Nyt ferien du. :)

Du kan ta en test om det vil få deg roligere. Den blir helt sikkert positiv ;)

♥♥ Klem fra meg.

Jeg blir så glad, og rolig, av dere flotte og fine jenter her inne :)
Takk for herlig svar limitless, det hjalp godt på en bekymra sjel som sitter stuck på en øy ;) jammen godt jeg skal hjem til onsdag :)

De er ikke så altfor plagsomme de murringerne, så overlever det om de bare er positive ;)
Så blir det nok til at jeg tar en test, sånn for å berolige meg selv og kjærsten som sitter hjemme.

Takk igjen ❤️

Jeg blir så glad, og rolig, av dere flotte og fine jenter her inne :)
Takk for herlig svar limitless, det hjalp godt på en bekymra sjel som sitter stuck på en øy ;) jammen godt jeg skal hjem til onsdag :)

De er ikke så altfor plagsomme de murringerne, så overlever det om de bare er positive ;)
Så blir det nok til at jeg tar en test, sånn for å berolige meg selv og kjærsten som sitter hjemme.

Takk igjen ❤️

Bare hyggelig å kunne være til hjelp og kunne berolige deg.♥

Jeg vet selv hvordan det er å være bekymret, ikke noe godt å gå rundt med sånne tanker :) Så ta en test, og post gjerne her at den var positiv ;)

Jeg opplever akkurat det samme som deg, men har hatt brun utflod den siste uken. I dag har den vært mer rød (blodig), og det kommer mye ut hver gang jeg tisser. Vi hadde sex i går, og han traff et punkt i skjeden i går som gjorde SYKT vondt, og det gjør like vondt i dag... Er liksom oppe/på siden av livmoren. Hva er greia her??? :( har aldri vært gravid før....

Bare hyggelig å kunne være til hjelp og kunne berolige deg.♥

Jeg vet selv hvordan det er å være bekymret, ikke noe godt å gå rundt med sånne tanker :) Så ta en test, og post gjerne her at den var positiv ;)

Thihi, skal se om jeg finner en test i morra :) ihvertfall på mandag, da er alt åpent igjen. Takk igjen for oppmuntring og gode ord :)

Klem

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg opplever akkurat det samme som deg, men har hatt brun utflod den siste uken. I dag har den vært mer rød (blodig), og det kommer mye ut hver gang jeg tisser. Vi hadde sex i går, og han traff et punkt i skjeden i går som gjorde SYKT vondt, og det gjør like vondt i dag... Er liksom oppe/på siden av livmoren. Hva er greia her??? :( har aldri vært gravid før....

Hoff, jeg har dessverre ingen gode forklaringer på hverken vondten din eller brun utflod :/ har aldri vært gravid før jeg heller. Håper det ordner seg for deg, at det vonde går over og at det ikke er noe å bekymre seg over litt blod.
Klem i natten

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, ikke kjekt.. Men mange har blødninger i løpet av svangerskapet uten at det er noe farlig. Så jeg håper det er dette som gjelder for deg. Det sies likevel at man bør kontakte lege når man blør.

Så om jeg var deg ville jeg tatt kontakt med legen for å få sjekket :) Så slipper du å gå rundt å være bekymret.

Klem fra meg ♥

Akkurat det samme her. Symptomene kommer og går. Helt vanlig det

Back
Topp