DBS Bambo trehjulsykkel

ToPrinser

Glad i forumet
Noen som har den?? Erfaring?? Er den liten?? Stor??

Eller er det noen som har tenkt tohjulesykkel til sommeren til 3 åringene våres???

Vi har den tre i en sykkelen,men mohid når ikke til pedalene ennå[8|]
Bare tenkte åssen den DBSen er i forhold?!!!

Vi har den! Tuva fikk den i fjor sommer, men da rakk hun ikke helt ned til pedalene. Tror den kommer til å passe veldig bra nå! Setet kan man ta litt opp etterhvert også. Vi tenkte i alle fall å vente med 2-hjulssykkel til neste år igjen.

Tobias har en brio trehjulssykkel,som han begynnte å bruke pedalene på i fjor sommer[;)]

Vi har også DBS Bambo trehjulsykkelen[:)] Så lenge setet på sykkelen er heilt nede, så rekk Jonas fint ned på trødene[:D][:D] Til no har vi berre gode erfaringar med den[:)] Etter at han lærte seg å bruke trødene på den, så har den vore svært flittig i bruk[:D] Synst den er akkurat passe stor for han no.. ikkje for liten og ikkje for stor[:)][;)]

ORIGINAL: ~maya~

Vi har også DBS Bambo trehjulsykkelen[:)] Så lenge setet på sykkelen er heilt nede, så rekk Jonas fint ned på trødene[:D][:D] Til no har vi berre gode erfaringar med den[:)] Etter at han lærte seg å bruke trødene på den, så har den vore svært flittig i bruk[:D] Synst den er akkurat passe stor for han no.. ikkje for liten og ikkje for stor[:)][;)]

Må signere denne[:D]

Mamma og pappa kom å spurte om de kunne få kjøpe 2-hjul sykkel i bursdagsgave til Noah..........sa jeg måtte tenke litt på den[&:]

Emil fikk seg 2-hjuls sykkel med støttehjul i fjord han.. Som står hjem til mormor og morfar. Han fikk ikke helt til det å trø rundt da... Men regner med d blir i år... [:)]

hva slags  sykkel er dette?[:)]

kjøpte den til marcus igår. den passa perfekt[:D]
kjempefin med det lasteplanet bakpå. og str er kjempefin.
visste ikke at han kunne sykle jeg, men han satt seg på og sykla avgårde han, hehe. kjempestolt!!
fikk kjøpt den på salg til 299 kr. har sett den koster 599 og 699 kr.

Benjamin har også den.. mulig den passer nå men har vært stor tidligere...

Først nå han begynner å vise en tendens til å ville trø på syklene i bhg, så satser på at det blir mye sykling i sommer.

Da er bamboen kjøpt,passet perfekt[:D][:D] 599 på intersport..

Prøvde noe to-hjulssykler på butikken også,men tror ikke han ville ha veldig glede av en sånn i år,da de var litt tunge og trø synes jeg.

Bamboen fyker han rundt med nå[:D][:D]

ORIGINAL: tina-75

visste ikke at han kunne sykle jeg, men han satt seg på og sykla avgårde han, hehe. kjempestolt!!

Djeeeeses ... det var billig [:-][:-]
Syns liksom 599 er dyrt nok for en trehjuls-sykkel..

Hvor fikk du den til en slik drømmepris??

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

ORIGINAL: tina-75

Djeeeeses ... det var billig [:-][:-]
Syns liksom 599 er dyrt nok for en trehjuls-sykkel..

Hvor fikk du den til en slik drømmepris??

norges største super-g åpna her. var der noen timer etter at den åpna, og fikk den siste blå. så de var populære!

Back
Topp