Db Schenker,noen som har peiling???

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Leverer dem på søndager også ????
Har kjøpt vogna av ei som jobber der
og dem skulle komme på døra med den. Hun sendte den avgåde på onsdag og det kunne ta fra 3 til 5 dager.. Vill ikkje spør henne mer,da eg har mast nokk på henne føler eg,derfor eg hører her inne Smile
 
Da er det vel 3-5 VIRKEdager, det er hvertfall normalt. Tror ikke de leverer på søndag, desverre!
 
Uten å si det for sikkert, men regner med at de har stortsett det samme som tollpost, og der får de inn gods på søndager som blir sortert ut til sjåførene, også blir det utkjørt på mandager. Når det er levering til privatpersoner bruker de SOMREGEL å ringe før de kommer.
 
Har ennda ikje fått noeemoticon
Og nå er det 9 dager siden.. begynner og bli bekymret eg....  Har sendt henne mail og sms men får ikkje svar noen plass
 
Merkelig at du ikkje har fått noko endå! Eg jobber i butikk og når me bestiller varer,pleier dei stort sett å vere i butikk etter 1 eller 2 dager (hvis bestilling fredag er det mottatt mandag/tirsdag). Det er vel kanskje anleis når det er til butikk enn til priv. person. Får håpa du får tak i ho du kjøpte den av. :-)
 
mannen kjører trailer og sier du er heldig om du får på søndag.. dei jobber ikkje da..
men 3-5 dager er arbeidsdager.. kommer vel mandag eller tirsdag..
 
Ring ditt nærmeste Schenker-kontor og spør om pakka evt ligger på terminalen fortsatt. Noen ganger kan pakker til privatpersoner bli liggende litt lengre enn til butikker. Bor du uttafor "bykjerna" kan de ha noe sånt som en dag i uka de kjører ut bare, og at du har havna i den haugen. Vi hadde faste dager til steder utenfor byen da jeg jobba på Tollpost. 
 
Ja får håpe den dukker opp i begynnelsen av neste uke.. Ellers begynner eg å bli virkeligt bekymret.
 
Har kontaktet Db Schenker nå og dem fant ingenting på Avsender navnet eller motaker..
Begynner virkelig og lure på om eg har blitt svindlet nå...
 


Fru Håttentått skrev:
Har kontaktet Db Schenker nå og dem fant ingenting på Avsender navnet eller motaker..
Begynner virkelig og lure på om eg har blitt svindlet nå...



oi:/ har du betalt? hva gjør du nå da?:(
 
Det verste er at eg har betalt ja,noe eg aldri pleier og gjer... For eg er så redd for slike ting. Så eg får alltid sendt i oppkrav. Trudde jo at dette var ein kjempe deal og følte meg så heldig som fant en så flott vogn.
Sitter her og gråter og eg bare leiemoticon
 
Hvis du ikke får noe svar så gjør du følgende:

Går til banken og får en betalings bekreftelse på at du har betalt, så går du til politiet og anmelder personen..

Du kommer kanskje ikke noe vei med det men så får i hvertfall personen en anmeldelse på seg...
 
Ja det skal eg gjøre. Holder på og kontakte banken hennes for å sjekke navnet på det konto nr eg fikk av henne
 


Fru Håttentått skrev:
Ja det skal eg gjøre. Holder på og kontakte banken hennes for å sjekke navnet på det konto nr eg fikk av henne


Lykke til å hold oss oppdaterte da...
 
Fekk endeligt svar hos banken,og det er hun som eiger kontoen.. Forbasket at eg ikkje får tak i henne på noen av telefon nummrene....
Sto og gråt og gråt på kjøkken når eg laget frokost for eg blei bare så lei meg og følte meg så liten.. Gubben lo av meg og sa at det var ikkje noe å grine for,sånt skjer sa han.. Men pokker ass
 
Men du, om hun påstår hun jobber i schenker, (ja jeg vet de er store, men ikke umulig), om jeg ikke husker feil har schenker et hovedsentralbord.. Så ringer du og sier: Hei, jeg skulle gjerne snakket med petra peterson? Så er det veldig godt mulig at de kan finne henne og du kan bli satt over.. ellers finner du jo kjapt ut om hun jobber hos de...
 
Skal gjer dte i morgen når eg står opp,di stengte kl 16 idag
 
Back
Topp