Days nå!

StinkiStini2

Andre møte med forumet
Husker Marlene ja?

Aiii!!
Fader meg på tide!

Blir vel ALDRI med John, for han får vel triksa og fiksa han MrDr slik hun trekker seg!

Blir snart gal.

jeg åå... liker ikke han psykiateren ass...

ehmm kan røpe at det er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til dr north er ute av bildet jah!

ORIGINAL: EricaJenta

jeg åå... liker ikke han psykiateren ass...

Han er jo helt kokko!
Tragisk at ingen gjør noe egentlig.
John er bare sur, og alle andre i familien klager jo over sine egne problemer..
Til og med Sami har glemt av sin kjære mor virker det som.

ORIGINAL: panterinnen

ehmm kan røpe at det er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til dr north er ute av bildet jah!

Har sett days i noen år.....
Så det kom ikke som noen bombe![8D][:o]

lurer på hvordan det ender med Belle jeg..

ORIGINAL: StinkiStini2

er så heldig at jeg har dansk tv3 og dem har kommet mye lenger enn oss, så la lett merke til alt som har skjedd med alle andre og hvor utriolig det er at ting tar så tid med marlena.. helt sykt. dem er nok hvertfall 6 måneder lenger fremme.. [:'(]

er så heldig at jeg har dansk tv3 og dem har kommet mye lenger enn oss, så la lett merke til alt som har skjedd med alle andre og hvor utriolig det er at ting tar så tid med marlena.. helt sykt. dem er nok hvertfall 6 måneder lenger fremme.. [:'(]

ÅH serr?? Har et håååp om at belle og shawn finner sammen jeg da.... er jeg helt på bærtur??[8D]

Men han doktoren, er han bare lik eksen til Marlena? Han uhm, politimannen... Roman?

ORIGINAL: *Meya*

Men han doktoren, er han bare lik eksen til Marlena? Han uhm, politimannen... Roman?

Njeeiss, begge er litt firkanta i tryne.
Men ellers ikke lik.
Han doktoren snakker jo så saaaaaaaaaaaaaakte
Og Roman han snakker mørkt og .. møørkt. Hehe

Men ellers ikke lik.

Men det bildet han viste Marlena, som var gammelt, hvor han hadde krøller liksom, var det Roman? Eller var det bare ett manipulert bilde?

For den som ser på dansk tv, dør Jack??? Irritererer meg så akkurat det der.. Send pm!!!

Men ellers ikke lik.

Men det bildet han viste Marlena, som var gammelt, hvor han hadde krøller liksom, var det Roman? Eller var det bare ett manipulert bilde?

Det veit jeg faktisk ikke.
Han sier jo at de har kjent hverandre før, og har hatt et forhold.
Bildet han viste var jo gammelt.. jeg tror det bare var fjusk og fjas.
Det var vertfall ikke Roman på bildet nei, for han viste jo bildet for at Marlena skulle tro(huske?) at hun kjenner dr.nogood.

Back
Topp