Daydream sin vei mot baby <3

Intervju nr.2 gikk dessverre ikke bra :(
Jeg er ikke av interesse for de. Det er utrolig frustrerende og jeg kjenner på at det er slitsomt å være arbeidssøker.
 
Åh, det var synd å høre at 2.gangs intervju ikke gikk som forventet <3
 
Så synd med 2 intervjuet! Men det er jo veldig bra at du kom så langt!
 
Oi oi oi.

Vi er hos et vennepar. Et vennepar vi er heldige glade i og setter stor pris på. Vi er ofte sammen og jeg er barnevakt for deres nydelige datter på 15mnd gamle datter. Hu er like glad i meg som jeg er i hu ❤❤
Forskjellen mellom oss er, vi har en inntekt på 35 000 - 45 000 i mnd. De har en inntekt på 70 000 +++++

På noen områder merker vi det virkelig godt, men for all del. De er jordnære og de behandler oss likt.

But still
 
Oi oi oi.

Vi er hos et vennepar. Et vennepar vi er heldige glade i og setter stor pris på. Vi er ofte sammen og jeg er barnevakt for deres nydelige datter på 15mnd gamle datter. Hu er like glad i meg som jeg er i hu ❤❤
Forskjellen mellom oss er, vi har en inntekt på 35 000 - 45 000 i mnd. De har en inntekt på 70 000 +++++

På noen områder merker vi det virkelig godt, men for all del. De er jordnære og de behandler oss likt.

But still
Kjekt du koser deg :Heartred
 
Oi oi oi.

Vi er hos et vennepar. Et vennepar vi er heldige glade i og setter stor pris på. Vi er ofte sammen og jeg er barnevakt for deres nydelige datter på 15mnd gamle datter. Hu er like glad i meg som jeg er i hu ❤❤
Forskjellen mellom oss er, vi har en inntekt på 35 000 - 45 000 i mnd. De har en inntekt på 70 000 +++++

På noen områder merker vi det virkelig godt, men for all del. De er jordnære og de behandler oss likt.

But still
På hvilke måter synes du at du merker forskjellen?

Håper du har hatt en fin helg :)
 
På hvilke måter synes du at du merker forskjellen?

Håper du har hatt en fin helg :)

Vi føler at vi ikke strekker til noen ganger. De vil så gjerne at vi skal være med på ferier etc, som vi gjerne vil.
Men vi får det ikke til pga vi lever strammere enn de.
 
Vi føler at vi ikke strekker til noen ganger. De vil så gjerne at vi skal være med på ferier etc, som vi gjerne vil.
Men vi får det ikke til pga vi lever strammere enn de.
Skjønner. Sånt er alltid litt vanskelig ja :/ Men heldigvis mye fint man kan finne på som ikke koster stort :)
 
Back
Topp