Daydream sin vei mot baby <3

Han har vært med hver gang så langt. Onsdag reiser jeg alene. Han har hjemmekontor denne uka for å hjelpe meg, men han må få gjøre jobben sin også ;)
Onsdag har jeg time klokka 13, men legen ville at jeg skulle komme 11:30 for å ta alle blodprøver først. Så da er det å sitte i kantina, se på alle babyene og vente.
Du er tøff:Heartred Så snilt gjort av samboer!:D
 
I dag har vært en god dag :)
Har følt meg mye bedre, klarte å være intim med mannen (endelig), vært hos optiker, fått handlet middag til hele uken, tatt et par lass med klesvask, fått støvsugd og vasket gulvet i hele leiligheten pluss jeg har fått ryddet og vasket kjøleskapet.
Så dette har vært en kjempe produktiv dag :D Deilig å ikke føle seg helt jævlig! Laget middag OG ryddet etterpå har jeg også gjort. Første gangen siden 2 dager før uttaket.
Må innrømme at jeg er stolt over meg selv nå :D

i morgen skal jeg til lege for å få utvidet sykemeldingen og jeg skal kjøpe meg en KettleBell :D Yeeey!! Pluss jeg har jobbintervju i morgen.
Onsdag blir det 2-3 timer på sykehuset igjen.
Torsdag er det lege igjen.
Fredag håper jeg at jeg har fri hele dagen :p
Neste uke er det jobb igjen :)
 
Sååå godt å høre at du føler deg bedre ❤️ Dagene går så mye fortere når kroppen spiller på lag :) Håper tiden frem mot innsett går fort og at du får full klaff på første forsøk ❤️ Nå er det din tur! Jeg heier :)
 
Sååå godt å høre at du føler deg bedre ❤️ Dagene går så mye fortere når kroppen spiller på lag :) Håper tiden frem mot innsett går fort og at du får full klaff på første forsøk ❤️ Nå er det din tur! Jeg heier :)

Tusen takk for det :Heartred Setter utrolig stor pris på det :Heartred:Heartred
 
I dag har vært en god dag :)
Har følt meg mye bedre, klarte å være intim med mannen (endelig), vært hos optiker, fått handlet middag til hele uken, tatt et par lass med klesvask, fått støvsugd og vasket gulvet i hele leiligheten pluss jeg har fått ryddet og vasket kjøleskapet.
Så dette har vært en kjempe produktiv dag :D Deilig å ikke føle seg helt jævlig! Laget middag OG ryddet etterpå har jeg også gjort. Første gangen siden 2 dager før uttaket.
Må innrømme at jeg er stolt over meg selv nå :D

i morgen skal jeg til lege for å få utvidet sykemeldingen og jeg skal kjøpe meg en KettleBell :D Yeeey!! Pluss jeg har jobbintervju i morgen.
Onsdag blir det 2-3 timer på sykehuset igjen.
Torsdag er det lege igjen.
Fredag håper jeg at jeg har fri hele dagen :p
Neste uke er det jobb igjen :)
Det høres ut som en skikkelig god dag! :)
Man blir virkelig takknemlig over å fungere igjen når kroppen har vært nede for telling!
Bra å kunne gjøre noen gode ting for seg selv. :)
 
Det høres ut som en skikkelig god dag! :)
Man blir virkelig takknemlig over å fungere igjen når kroppen har vært nede for telling!
Bra å kunne gjøre noen gode ting for seg selv. :)

Ja. det er helt fantastisk! :D
 
Hvor skal du på jobbintervju?:D Så godt å høre at du føler deg bedre:D:p
 
Så godt å lese at du føler deg bedre❤️
 
I dag har jeg vært i skikkelig grettent humør. Grinete og irritabel.. Noe som jeg ser på som et godt tegn! Jeg skal ringe inn mens for å starte med FER og vil at heksa skal få ræva i gang! Normalt sett (uten medisiner) så skal jeg få mensen i slutten av denne uka eller begynnelsen av neste. Jeg ligger på 32-35 dagers sykluser og det er nå 8 dager siden uttak og 10 dager siden Ovitrelle. Har testa og den er nå helt ute av systemet. Ikke noe hcg igjen. Jeg håper virkelig den kommer i slutten av denne uka!
Da vil jeg endelig få opplegget tilsendt av sykehuset og kan begynne å forstå litt mer.
Jeg skal ha FER i juni, og jeg skal gå på femar fra CD3-CD7. Aner ikke om jeg skal teste etter EL, om jeg skal ha EL sprøyte eller hva som skjer. Jeg har jo fremdeles halve Ovitrelle igjen etter denne syklusen..

Intervjuet gikk bra, jeg skal tilbake på annen gangs intervju på fredag.
 
Mye spennende på en gang nå, lykke til på 2.gangs intervju. Og håper tr kommer til avtalt tid ;)
 
Jeg har hvertfall «alltid», det vil jo si tre ganger, fått mens tidligere enn normalt når vi har hatt uttak men ikke satt inn. Så dvs 9-10 dager etter uttaket i motsetning til ca 15 dager i vanlig syklus. Så jeg har stor tro på at TR dukker opp snart! Har også de to gangene jeg var lett overstimulert endelig blitt i mye bedre form når mensen kommer :) Hurra for å rekke forsøk i juni!!
 
Jeg har hvertfall «alltid», det vil jo si tre ganger, fått mens tidligere enn normalt når vi har hatt uttak men ikke satt inn. Så dvs 9-10 dager etter uttaket i motsetning til ca 15 dager i vanlig syklus. Så jeg har stor tro på at TR dukker opp snart! Har også de to gangene jeg var lett overstimulert endelig blitt i mye bedre form når mensen kommer :) Hurra for å rekke forsøk i juni!!

Håper jeg er like heldig :D Hadde skikkelige murringer i går, så håper ting startet i natt, men neeeidaaa :hilarious::hilarious:
 
Fantastiske nyheter på kontroll i dag!! Begge eggstokkene har krympet med 4cm! Hver! Høyre fra 12 til 8 og venstre fra 10 til 6! Dette er bare helt fantastiske nyheter!
Han trodde også at TR ville dukke opp om en ukes tid :dance011:dance011:dance011:dance011
 
Back
Topp