Daydream sin vei mot baby <3

Liten oppdatering etter besøket på sykehuset i dag.
Blodprøvene mine er fine, men har veldig store eggstokker enda.
Legen fortalte meg at eggstokker skal normalt sett være 3cm. Mine er nå 12cm og 10,6cm. De har forflyttet seg og begge ligger nå fra midten og mot høyre.
Når jeg spiser og drikker så øker det presset på eggstokkene og jeg får smerter.
Samme når jeg får noe i blæra. Det øker presset og smertene kommer.
Jeg må ha hatt maksimalt med uflaks denne IVF runden
Huffda... har dette noe å si for forsøket i Juni? Har en bekjent som fikk ohss og det tok lang tid..:sorry:
 
Huffda... har dette noe å si for forsøket i Juni? Har en bekjent som fikk ohss og det tok lang tid..:sorry:

Nei, jeg håper ikke det :(
Skal prøve alt jeg kan for at det ikke skal skje :(
 
Huff, kjipt å høre om overstimuleringen. Husket hele systemet stoppet opp hos meg, gikk ikke på do i dagevis..

Etter 7 dager var jeg drittlei, men jeg ble plutselig frisk i løpet av noen timer, så håper det går fort over for deg også!

Jeg måtte forresten vente en mens før jeg fikk satt inn noe embryo.
 
Huff, kjipt å høre om overstimuleringen. Husket hele systemet stoppet opp hos meg, gikk ikke på do i dagevis..

Etter 7 dager var jeg drittlei, men jeg ble plutselig frisk i løpet av noen timer, så håper det går fort over for deg også!

Jeg måtte forresten vente en mens før jeg fikk satt inn noe embryo.

Jeg også må vente en mens :)
Fikk du mens til vanlig tid? Vær den forsinket? Kom den før? Jeg skal ringe inn neste mens også får jeg fryseforsøk på den syklusen.
Hvordan gikk det med deg etter OHSS? Ble du gravid?

Jeg føler meg mye bedre i dag og i morgen er det 7 dager siden, så jeg holder møtet oppe! :D

Tusen takk for at du delte historien din ❤❤
 
Jeg fikk blødning 14 dager etter el-sprøyta. Men så ble syklusen etter der forsinket med en uke.

Jeg ble gravid på tredje innsettet :)
 
Klart det! Har du snakket med Haugesund?

Nei, skal ikke ringe de før mensen kommer.
Håper det ikke er for lenge til..
Skal på ny kontroll hos SUS på onsdag. Regner med at alt blir registrert elektronisk og at Haugesund har tilgang til den informasjonen
 
Nei, skal ikke ringe de før mensen kommer.
Håper det ikke er for lenge til..
Skal på ny kontroll hos SUS på onsdag. Regner med at alt blir registrert elektronisk og at Haugesund har tilgang til den informasjonen
Okei, daså. Trodde de måtte innhente info jeg ? Sykehus her har jo dips og det er ikke alle sykehus som har det systemet. Så lurt å sjekke om de skal ha papirene tilsendt.:happy: iallefall sånn til (evt) neste forsøk. Blir mange kontroller, har de sagt noe om hvor lenge du må holde på slik ?
 
Okei, daså. Trodde de måtte innhente info jeg ? Sykehus her har jo dips og det er ikke alle sykehus som har det systemet. Så lurt å sjekke om de skal ha papirene tilsendt.:happy: iallefall sånn til (evt) neste forsøk. Blir mange kontroller, har de sagt noe om hvor lenge du må holde på slik ?

Ja, kan gjøre det :) Kan gi beskjed om det når jeg ringer inn mens.
Jeg har kontroll på onsdag. Det er da de skal avgjøre hva som skjer videre :)
 
Ja, kan gjøre det :) Kan gi beskjed om det når jeg ringer inn mens.
Jeg har kontroll på onsdag. Det er da de skal avgjøre hva som skjer videre :)
Da krysser jeg fingrene for at det blir avgjort at alt er på bedringens vei! Med mindre eggstokker
 
Da krysser jeg fingrene for at det blir avgjort at alt er på bedringens vei! Med mindre eggstokker

Ja, jeg satser på det :) Legen sa at jeg danser på grenseland for at de må legge meg inn, så håper at ting har roet seg betraktelig på onsdag :)
 
Ja, jeg satser på det :) Legen sa at jeg danser på grenseland for at de må legge meg inn, så håper at ting har roet seg betraktelig på onsdag :)
Ja, hvis ikke så må de jo ta litt tak så du slipper å gå slik lenge.. skjønner jo du ikke vil være på sykehus men..
 
Ja, hvis ikke så må de jo ta litt tak så du slipper å gå slik lenge.. skjønner jo du ikke vil være på sykehus men..

Ja, det er sant. Må utvide sykemeldingen min en uke til også. Bah
 
Det er nå det minste... viktig å ta vare på deg selv nå :happy: får samboer til å bli med deg på sus hver gang ?

Han har vært med hver gang så langt. Onsdag reiser jeg alene. Han har hjemmekontor denne uka for å hjelpe meg, men han må få gjøre jobben sin også ;)
Onsdag har jeg time klokka 13, men legen ville at jeg skulle komme 11:30 for å ta alle blodprøver først. Så da er det å sitte i kantina, se på alle babyene og vente.
 
Back
Topp