Daydream sin vei mot baby <3

Haha, yepp. Stuck for life!
Mohahaha (Ond latter)
Om det går bra da, det er fortsatt altfor stor SA sjanse at jeg slipper ned skuldra... :confused:

Håper du kommer etter snart :) Gleder meg til å følge deg i forsøk og tida etter.
 
Mohahaha (Ond latter)
Om det går bra da, det er fortsatt altfor stor SA sjanse at jeg slipper ned skuldra... :confused:

Håper du kommer etter snart :) Gleder meg til å følge deg i forsøk og tida etter.

Det blir nok etter du har født :) Så håper du har tålmodigheten klar.
 
Det blir nok etter du har født :) Så håper du har tålmodigheten klar.
Jeg følger med uansett når jeg ;)
Men så lenge til oppstart blir det vel ikke kanskje :)
 
Jeg følger med uansett når jeg ;)
Men så lenge til oppstart blir det vel ikke kanskje :)

Vil tippe det ja. Hvis jeg blir gravid, så blir det ikke før neste år en gang
 
Vil tippe det ja. Hvis jeg blir gravid, så blir det ikke før neste år en gang
Åhh... Så kjedelig med så lang ventetid da. Men men :) Sånn er det i dette her.
Alltid venting både før det og det og det. Men plutselig så er du der :)
 
Åhh... Så kjedelig med så lang ventetid da. Men men :) Sånn er det i dette her.
Alltid venting både før det og det og det. Men plutselig så er du der :)

Sant! Det er utrolig mye venting. Spørs om jeg plutselig blir for gammel
 
Neida, så lang venting er det ikke nå. Du er i systemet :)

Jeg må inn igjen på nytt da. Til en ny "forsamtale".
Legen sa at vi skulle komme inn igjen på nytt for en ny samtale når jeg har gått ned for å få informasjonen på nytt. Det er litt bah
 
Jeg må inn igjen på nytt da. Til en ny "forsamtale".
Legen sa at vi skulle komme inn igjen på nytt for en ny samtale når jeg har gått ned for å få informasjonen på nytt. Det er litt bah
Æsj, det er litt æsj ja. Ble du veid også? Jeg ble ikke det, så bare sa at cirka nummer på vekta og de spurte ikke mer.

Men du har ei vannvittig gulrot. Og snart er det mildere ute også, da er det lettere å være aktiv :)
Jeg heier jeg :) Skulle vært flinkere jeg også igjen, men kulda river her på Østlandet.
 
Æsj, det er litt æsj ja. Ble du veid også? Jeg ble ikke det, så bare sa at cirka nummer på vekta og de spurte ikke mer.

Men du har ei vannvittig gulrot. Og snart er det mildere ute også, da er det lettere å være aktiv :)
Jeg heier jeg :) Skulle vært flinkere jeg også igjen, men kulda river her på Østlandet.

Jepp, jeg ble veid. Kommer til å bli veid neste gang også, så kan ikke jukse heller :p
Her er det mildt hele året :p Så ingen unnskyldning ;)
 
Jepp, jeg ble veid. Kommer til å bli veid neste gang også, så kan ikke jukse heller :p
Her er det mildt hele året :p Så ingen unnskyldning ;)
Oi, så skummelt at de faktisk veier. De har ikke vekt i rommet heller der jeg går. Men jeg hadde gått ned fra 79 til 73 før oppstart fra forsamtale (og 86-79 før jeg ble søkt) så måtte få de til å rette på det, og fikk skryt for det.

Heier deg nedover jeg :)
 
Har snakka med legen. Siden jeg har PCOS, så er det en mulighet for å starte på metformin. Jeg skulle bestille time for å se om jeg kan starte på det :D Yey! Det er vist en tydelig forbedring for kvinner med PCOS å gå på metformin. Så vi får se :D
Har sendt forespørsel om legetime, så venter på svar :)
Alt skjer elektronisk og skriftlig på det legekontoret ;) veldig effektivt for oss "unge" men ganske frustrerende for de eldre :(
 
Har snakka med legen. Siden jeg har PCOS, så er det en mulighet for å starte på metformin. Jeg skulle bestille time for å se om jeg kan starte på det :D Yey! Det er vist en tydelig forbedring for kvinner med PCOS å gå på metformin. Så vi får se :D
Har sendt forespørsel om legetime, så venter på svar :)
Alt skjer elektronisk og skriftlig på det legekontoret ;) veldig effektivt for oss "unge" men ganske frustrerende for de eldre :(
Så bra! :happy:

Hvorfor må du inn til ny forsamtale i Haugesund? Dét er jo unødvendig.
 
Så bra! :happy:

Hvorfor må du inn til ny forsamtale i Haugesund? Dét er jo unødvendig.

Legen mente at det ville ta så lang tid å gå ned, at det var best å komme inn på nytt. For å få all informasjon på nytt.
Jeg husker jo alt som ble sagt.
 
Legen mente at det ville ta så lang tid å gå ned, at det var best å komme inn på nytt. For å få all informasjon på nytt.
Jeg husker jo alt som ble sagt.
Da hadde jeg bare sagt til sykepleier når du ringer inn at "ja når starter vi ?"osv. (Late som du glemte at legen ville ha ny time) man er jo ikke diagnostisert med Alzheimer heller :D
 
Da hadde jeg bare sagt til sykepleier når du ringer inn at "ja når starter vi ?"osv. (Late som du glemte at legen ville ha ny time) man er jo ikke diagnostisert med Alzheimer heller :D

Det er det jeg har tenkt til :p
Bare si "nå har jeg gått ned til.... Når kan jeg starte?" :angelic:
 
Så bra at du kan starte på metformin! :D Jeg brukte det også nå på siste forsøk som førte til graviditet. Jeg har også pcos :)
 
Så bra at du kan starte på metformin! :D Jeg brukte det også nå på siste forsøk som førte til graviditet. Jeg har også pcos :)

Yey :D
Hvor lang tid tok det før kroppen reagerte på metformin?
Gikk du ned fort?
 
Har snakka med legen. Siden jeg har PCOS, så er det en mulighet for å starte på metformin. Jeg skulle bestille time for å se om jeg kan starte på det :D Yey! Det er vist en tydelig forbedring for kvinner med PCOS å gå på metformin. Så vi får se :D
Har sendt forespørsel om legetime, så venter på svar :)
Alt skjer elektronisk og skriftlig på det legekontoret ;) veldig effektivt for oss "unge" men ganske frustrerende for de eldre :(
Så veldig, veldig bra ! :D Det er bra med tanke på abortfare også å gå på det.
Så veldig, veldig bra :) Men som jeg skrev i snap, så kan du fort bli litt kvalm og uggen av dem om du spiser sukker. Jeg blir det enda, om jeg koser meg masse en kveld, med kake og sjokolade, så blir jeg ordentlig kvalm. Men jeg tar dobbel dose enn det enn diabetiker tar da.
 
Back
Topp