Daydream sin vei mot baby <3

Så flink du er med treningen
 
Tirsdag 07/08

Holy crap, denne dagen vil bli interessant.
Trente ganske hardt i går og det merket jeg allerede i går kveld. Det kjentes ut som jeg kunne føle hver mm med fett på rumpa og lårene mine. Det var så ubehagelig. Ikke vondt, men ubehagelig. Jeg kjente hvor store de var og hvor ille det var for musklene å jobbe i det fettlageret.
Fikk nesten ikke sove pga det. Så er ganske trøtt i dag :p
Kjenner det enda og merker at kroppen min er for tung. Det er for mye fett for den stakkars kroppen min.
Men igjen. Er jo bare 1 ting å gjøre med det.
Spise litt mindre og trene litt mer ;)
 
Må bare legge ved.
Jeg er masete :oops:
Fant ut i dag at GU hadde stukket på ferie og ikke er tilbake før den 20, så jeg ble veldig usikker om henvisningen ble sendt. Hvis han rakk det eller ei.
Men joda. Haugesund hadde mottatt henvisningen i dag!
Gosh, så spennende :nailbiting::nailbiting:
Kunne forvente svar fra legen om ca 14 dager. Holy cow.
Jeg må egentlig "bare" ned 4-5kg for å være under grensa, men tror det er bedre meg min egen helse og et eventuelt svangerskap om jeg går ned ca 10-15kg.
Pluss, da passer plutselig alle klærne mine igjen :p
 
Kroppen min også skrek at nå var det nok... Så kjenner følelsen, den er ikke god :confused:
Men veldig godt når kroppen går nedover. Har du PCOS? Vet ikke om jeg har lest det, fortsatt litt surr i hvem, hva og hvor her inne. Litt fersk enda. For jeg fikk veldig hjelp av Metformin til å gå ned i vekt.
 
Jeg vil ned 5 kilo til, så vi kan godt trene "sammen" :)
Hadde trengt ett spark, eller ti, i ræva :sorry:
 
Kroppen min også skrek at nå var det nok... Så kjenner følelsen, den er ikke god :confused:
Men veldig godt når kroppen går nedover. Har du PCOS? Vet ikke om jeg har lest det, fortsatt litt surr i hvem, hva og hvor her inne. Litt fersk enda. For jeg fikk veldig hjelp av Metformin til å gå ned i vekt.

Ikke PCOS men jeg har PCO :)
 
Det er omtrent det samme det. Metformin vil nok hjelpe deg ned i vekt og hjelpe mot søtsug. Jeg blir kvalm av mye sukker om jeg tar dem :angelic:
Jeg har dessverre PCOS, for jeg har hår som symptom, blant anna. Men jeg har ikke cyster og gamle egg i eggstokka lenger.
Så har blitt mye bedre av det. Det er godt. Men det er noe dritt å ha :yuck:
 
Må bare legge ved.
Jeg er masete :oops:
Fant ut i dag at GU hadde stukket på ferie og ikke er tilbake før den 20, så jeg ble veldig usikker om henvisningen ble sendt. Hvis han rakk det eller ei.
Men joda. Haugesund hadde mottatt henvisningen i dag!
Gosh, så spennende :nailbiting::nailbiting:
Kunne forvente svar fra legen om ca 14 dager. Holy cow.
Jeg må egentlig "bare" ned 4-5kg for å være under grensa, men tror det er bedre meg min egen helse og et eventuelt svangerskap om jeg går ned ca 10-15kg.
Pluss, da passer plutselig alle klærne mine igjen :p

Så spennende at henvisningen er sendt! Jeg var inne å sjekkert helsenorge hver dag i den perioden, så fikk jeg jo tydeligvis melding på mobilen om tildelt time[emoji23] nå sjekker jeg posten hver dag for å se om brevet er kommet i postkassen[emoji6]
4-5 kilo klarer du fint med baby som motivasjon, så kan jo resten bare bli bonus[emoji5]
lykke til![emoji2]
 
Så spennende at henvisningen er sendt! Jeg var inne å sjekkert helsenorge hver dag i den perioden, så fikk jeg jo tydeligvis melding på mobilen om tildelt time[emoji23] nå sjekker jeg posten hver dag for å se om brevet er kommet i postkassen[emoji6]
4-5 kilo klarer du fint med baby som motivasjon, så kan jo resten bare bli bonus[emoji5]
lykke til![emoji2]

Tok det lang tid før du fikk time? :)

Ja, jeg må jo bare klare det :p

Tusen takk :D
 
09/08
Ikke så mye å oppdatere enda. Kommer til å bli en veldig kjedelig dagbok frem til det skjer noe fra Haugesund sin side.
Fikk dratt på trening i dag og nå jobb 14-20. Fant ut at jeg skal jobbe i helgen også.
Jaja, mer cash til canada-turen ;)
Det er litt rar lønningsdag for det firmaet jeg jobber for. Det jeg jobber for mellom 01-31 august får jeg utbetalt 20 september. Det er den dagen vi reiser, så det gjør jo ingenting :)
Får bare jobbe masse denne mnd :p
Sjekker hver dag for å se om det er noen ending på søknaden min :p
Det står der inne at det skal ta maks 10 virkedager (annet ord for arbeidsdager) og siste dag er 21/08. Men jeg håper at det kommer inn noe før det. Noe svar.

Mer interessant er det egentlig ikke å fortelle i dag. Er på CD32 og ca 15DPO. TR kan komme når som helst, men jeg regner med at a kommer i løpet av helgen. Håper mest på lørdag kveld. CD2 er alltid verst og da kan jeg ligge hjemme, krype under dyna og synes synd på meg selv til de verste smertene forsvinner :)

Hører små babyer hyle. Snufs :( Vil ha :(
 
CD1.
Ny runde trippel letrozol med oppstart i morgen. PP12..
 
Hei her også. Følger deg gjerne videre på veien, og heier på prosjekt vektnedgang og prosjekt baby! [emoji173]️
 
[emoji15][emoji33][emoji50]
2bf5e040ae2720e65b9349205b5253bf.jpg
 
Lykke til med trippel. Fikk ikke lov å prøve det jeg, fikk bare Clomifeen, og enkle kurer :rolleyes:
Enda jeg ba om å få prøve noe anna... eller dobbel. Men etter april måtte jeg slutte, for å få de ut av systemet før IVF.
Og jeg hadde tatt for mange kurer.

Krysser fingra :)
 
Så spennende med henvisning :)
 
Lykke til med trippel. Fikk ikke lov å prøve det jeg, fikk bare Clomifeen, og enkle kurer :rolleyes:
Enda jeg ba om å få prøve noe anna... eller dobbel. Men etter april måtte jeg slutte, for å få de ut av systemet før IVF.
Og jeg hadde tatt for mange kurer.

Krysser fingra :)

Jeg fikk velge selv :p Så lenge jeg ikke år høyere enn trippel :)
Det tar vel bare ut mnd før letrozol er ute av systemet, heldigvis :)
Så kan gå på det frem til oppstart :)

Tusen takk :D
Venter spent på time ;)
 
Heldig du var, legene på lokalsykehuset mitt sa alltid mot hverandre, så jeg ble bare stående som ett spørsmålstegn :rolleyes:
Aldri inn til samme, og alltid en som ville kjøre eget løp :rolleyes:

Clomifeen sitter i to måneder, og de ville ha litt mer tid, så jeg slutta med en gang, men har igjen en kur som ligger i skuffen...
Kjedelig med en, men nå må jeg la være å ta den
 
Back
Topp