Daydream sin vei mot baby <3

Har startet opp med metformin igjen for litt over ei uke siden og jeg er myyyye svimmel! Jeg håper det går over snart :hilarious::hilarious:
Det skal sies at jeg kun er svimmel når jeg ikke spiser karbohydrater som i sukker, brød, pasta og ris.
Jeg spiser karbohydrater i grønnsaker og frukt!
Jeg prøver å ha noen dager hvor jeg spiser litt pasta og andre dager hvor jeg ikke spiser så mye. :smug::hilarious:
Får bare håpe det roer seg snart :hilarious::hilarious::hilarious:
 
CD12. Fått vite at det blir jobb igjen fra Mai! Woohooo!! Gleder meg til treningssenter åpner igjen også ❤️❤️
Er møte i morgen og da får jeg vite når oppstart er!
Må ærlig innrømme at jeg er veldig spent på når dagpenger kommer.. har enda ikke fått noe svar på søknaden. Men er nok ikke bare meg.

Dietten går fremover. Det er noe dritt. Skulle ønske jeg kunne spise hva jeg ville og når jeg ville uten å legge på meg så mye :(
Men men. Jeg har prøvd dette så mange ganger før og failet.. men jeg prøver igjen! :bag:
Det er veldig ubehagelig å være så stor når varmen kommer. Jeg føler meg veldig "innestengt" i egen kropp, blir veldig veldig fort varm, utilpass, utålmodig, jeg svetter veldig mye og føler meg veldig ekkel. Men det er jo bare en ting å gjøre med det.. :rolleyes:
eneste er at jeg fremdeles er mye sulten. Jeg vet det tar tid før det normaliserer seg, men det er bare dritt i mellomtiden :hilarious::hilarious:

Jeg er daff, rastløs, trøtt og hyper. Fantastisk :hilarious::hilarious::excited001
 
Så bra du snart er tilbake i jobb!
 
CD12. Fått vite at det blir jobb igjen fra Mai! Woohooo!! Gleder meg til treningssenter åpner igjen også ❤️❤️
Er møte i morgen og da får jeg vite når oppstart er!
Må ærlig innrømme at jeg er veldig spent på når dagpenger kommer.. har enda ikke fått noe svar på søknaden. Men er nok ikke bare meg.

Dietten går fremover. Det er noe dritt. Skulle ønske jeg kunne spise hva jeg ville og når jeg ville uten å legge på meg så mye :(
Men men. Jeg har prøvd dette så mange ganger før og failet.. men jeg prøver igjen! :bag:
Det er veldig ubehagelig å være så stor når varmen kommer. Jeg føler meg veldig "innestengt" i egen kropp, blir veldig veldig fort varm, utilpass, utålmodig, jeg svetter veldig mye og føler meg veldig ekkel. Men det er jo bare en ting å gjøre med det.. :rolleyes:
eneste er at jeg fremdeles er mye sulten. Jeg vet det tar tid før det normaliserer seg, men det er bare dritt i mellomtiden :hilarious::hilarious:

Jeg er daff, rastløs, trøtt og hyper. Fantastisk :hilarious::hilarious::excited001

Feel u når det gjelder mat og vekt. Må passe karbohydratene her også, ALT legger seg som en badeball på magen:wtf:

Har gått ned 3 kg nå de siste to ukene, og er ganske streng med maten i tillegg til periodisk fasting:) Trener også styrke hjemme og har begynt å bli flink å gå fjellturer:) Aner ikke når oppstart blir for oss, men nå er prosjektet å få kroppen best mulig rustet :happy:
 
Feel u når det gjelder mat og vekt. Må passe karbohydratene her også, ALT legger seg som en badeball på magen:wtf:

Har gått ned 3 kg nå de siste to ukene, og er ganske streng med maten i tillegg til periodisk fasting:) Trener også styrke hjemme og har begynt å bli flink å gå fjellturer:) Aner ikke når oppstart blir for oss, men nå er prosjektet å få kroppen best mulig rustet :happy:

Wow, det er jo kjempe resultat!! Fliiink!!
 
Tilbake på jobb!! Woohoo :D Det er veldig godt å ha noe jeg kan bruke dagene på, som er fornuftig :p
Nå går jeg bare og gleder meg til sats åpner igjen :D
På jobb er det mye jeg må sette meg inn i. Butikksjefen ble langtids sykemeldt rett før vi stengte og nå har jeg alle ansvars oppgavene hennes.. Jeg har aldri vært i en lederstilling før og det er myye å sette seg inn i. Myye å huske på. Myye å ta hensyn til.
Må nok ta en crash kurs for jeg kan nada om exel og jeg må plutselig fylle ut masse info. Jeg klarer å kræsje det systemet ganske ofte :bag::bag::bag:
Må nok kjøpe meg en liten kalenderbok som jeg må sjekke daglig for å huske alt :shy::shy: Det er også beslutninger som må tas og det er ikke alltid like hyggelig å fortelle de ansatte om endringer som går negativt utover de.
Men det går seg nok til etterhvert som jeg blir vant med det :)
 
Tøft med en utfordring da. Dette fikser du!
 
Rart med det. Det kan være helt urealistiske fødsler på film og/eller serier, jeg får fremdeles klump i magen og tårer i øynene ❤️
 
Slankekrigen er i gang igjen! Woohoo! Det er gøy :D Ekstra motivasjon! :D
CD26, mellom 6 - 10 dager igjen før TR kommer. Jeg har problemer med kvaliteten på eggene mine, men aksjer er lagt jevnlig hele mnd. Jeg har som alltid et lite håp. Jeg gir ikke opp!
Nå som jeg har startet metformin igjen, så håper jeg syklusen stabiliserer seg igjen før forsøket i august\september.
Jeg må jo bare ned hvis jeg skal klare dette.
Skal ærlig innrømme at det er psykologisk bak at jeg ikke klarer å gå ned. Det er en kamp over egen psyke og bearbeiding.
Nå som jeg spiser sunt, så kjenner jeg at magen er mett, men hodet mitt vil ha mer. Rart det der altså. :hilarious::hilarious:

Prøver å få i meg nok vann, men å jobbe alene i butikk og helle innpå med vann er ikke så god kombo :p:p Iallefall ikke med min blære :angelic::hilarious: Føler jeg ringer etter vekter hele tiden :shy::hilarious:
 
CD28 - merker ingenting til PMS, litt rart siden TR skal komme i løpet av denne uken eller begynnelsen av neste. Er som sagt spent på hvor lang tid det tar før syklusen blir stabil igjen.
Jeg mistenker at det er rundt 10kg til eller mer før den er stabil igjen.

I morgen skal regjeringen komme med mer info. Det mistenkes at vi får vite litt mer ang treningssenter også da. Jeg krysser virkelig alt jeg har for at jeg kan begynne å trene igjen. ❤️❤️❤️ Dusje kan jeg gjøre hjemme. Null problemer med å vaske utstyr etter bruk og holde en meters avstand ❤️❤️❤️

Dietten går også bra :) Holder meg til maks 1599kcal om dagen :) Spist 1570 i dag :) det er jeg fornøyd med :)
Fredags morgen er veiedag, så ganske spent på hva denne uken har gjort for fettet ;)
 
CD31 - venter i spenning på når TR skal dukke opp :p
Koser meg litt i kveld, men i morgen er det gang igjen ;)

Dette er kun første uka, men er på rett vei ♡♡♡

Screenshot_20200509-164349_Lifesum.jpg
 
Må adde!! Denne runden har jeg ikke testet i det hele tatt! *stolt*
 
Denne uka gikk jeg ned 800gr. Det er igjen 12 uker. Målet er 1kg i uka. 800gr er jeg fornøyd med. Dette skal jeg klare :D
Kjøpt bcaa og proteinpannekaker i dag ❤️❤️
Sambo har kjøpt inn proteinpulver via nett, så snart får vi det også :D
Jobber hardt for dette og jeg skal klare det ❤️❤️❤️
 
Ooh den appen så snedig ut!
 
Back
Topp