Daydream sin vei mot baby <3

Hei :)
Vi skal ikke starte opp igjen før august. Har planlagt uttak i uke 37.
I disse permitterte dagene har jeg bare gått opp i vekt. Er nok ikke den eneste :p

Men har et spørsmål. Siden sist TR (er på CD30 nå), har jeg hatt murringer og ubehag i livmora. Er ikke gravid (så flaks har jeg ikke)
Det er ømt og kjennes likt ut som cyste egentlig. Kjennes ut som blåmerke blandet med stølhet. Jeg håper det går over nå etter neste TR runde, men hvis ikke må jeg nok kontakte GU og spørre hva som skjer.
Det er ikke vondt når jeg har sex og har ikke hatt ekstra blødninger eller unormal utflod.

Noen andre som har opplevd lignende? ♡♡
 
Har savnet deg:love7
Har du utelukket graviditet helt?
Mange som blir overrasket imellom forsøk ;)

Men om plagene er av annen grunn ville jeg ha snakket med legen :Heartbigred
Kjekt å se deg :biggrin
 
Har savnet deg:love7
Har du utelukket graviditet helt?
Mange som blir overrasket imellom forsøk ;)

Men om plagene er av annen grunn ville jeg ha snakket med legen :Heartbigred
Kjekt å se deg :biggrin


Hehe, ja - graviditet er helt utelukket ;)

Har savnet deg også ♡♡♡ Hvordan går det med deg? Hvordan er situasjonen din nå?

Må nok bare ringe GU i morgen :)
 
Hei :)
Vi skal ikke starte opp igjen før august. Har planlagt uttak i uke 37.
I disse permitterte dagene har jeg bare gått opp i vekt. Er nok ikke den eneste :p

Men har et spørsmål. Siden sist TR (er på CD30 nå), har jeg hatt murringer og ubehag i livmora. Er ikke gravid (så flaks har jeg ikke)
Det er ømt og kjennes likt ut som cyste egentlig. Kjennes ut som blåmerke blandet med stølhet. Jeg håper det går over nå etter neste TR runde, men hvis ikke må jeg nok kontakte GU og spørre hva som skjer.
Det er ikke vondt når jeg har sex og har ikke hatt ekstra blødninger eller unormal utflod.

Noen andre som har opplevd lignende? ♡♡
Så spennende med nytt forsøk! Forstår at det er lenge å vente. Håper dere lykkes og får en liten mageboer ❤️ Når det gjelder vondten din har jeg hatt sånn i begynnelsen av begge svangerskapene mine, utenom det vet jeg dessverre ikke :( Håper det er noe ufarlig og uskyldig ❤️
 
Så spennende med nytt forsøk! Forstår at det er lenge å vente. Håper dere lykkes og får en liten mageboer ❤️ Når det gjelder vondten din har jeg hatt sånn i begynnelsen av begge svangerskapene mine, utenom det vet jeg dessverre ikke :( Håper det er noe ufarlig og uskyldig ❤️

Det er en god stund til enda, men det får gå :)

Håper det bare er noe uskyldig. :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤️❤️
 
Hei, så fint å se deg!

Er det lenge siden el? Jeg hadde mye ubehag etter forrige el. Gyn mente det var fordi eggstokken rett og slett var et eneste stort blåmerke pga el, og da var det ikke så rart at det kjentes nettopp sånn ut. o_O
 
Hei, så fint å se deg!

Er det lenge siden el? Jeg hadde mye ubehag etter forrige el. Gyn mente det var fordi eggstokken rett og slett var et eneste stort blåmerke pga el, og da var det ikke så rart at det kjentes nettopp sånn ut. o_O

Hei :D

Tja, ca 14 dager - men dette var vart siden siste mens :blackeye:
Er sikkert helt uskyldig - kan jo være noe grums etter siste IVF for alt jeg vet :pompus:
 
Godt å «se» deg igjen
 
Hehe, ja - graviditet er helt utelukket ;)

Har savnet deg også ♡♡♡ Hvordan går det med deg? Hvordan er situasjonen din nå?

Må nok bare ringe GU i morgen :)
Ring gu og hør:Heartred
Her er det på stedet hvil, usikker på hvordan det blir med tur til Danmark. Pga huskjøp strekker ikke økonomien helt til forsøk akkurat nå. Og jeg går vel ut på dato snart, panikken for 40åra synker inn:bag:
 
Ring gu og hør:Heartred
Her er det på stedet hvil, usikker på hvordan det blir med tur til Danmark. Pga huskjøp strekker ikke økonomien helt til forsøk akkurat nå. Og jeg går vel ut på dato snart, panikken for 40åra synker inn:bag:

Bomma på telefontiden, så må ringe mandag :angelic::bag:

Er dere permitterte? Vi er :sorry:

Er det 40 som er grensa privat? Husker ikke :wideyed:
 
Bomma på telefontiden, så må ringe mandag :angelic::bag:

Er dere permitterte? Vi er :sorry:

Er det 40 som er grensa privat? Husker ikke :wideyed:
Kjedelig å bomme på telefontid:Heartred

Permitterte her å:wtf: eller jeg er fremdeles delvis sykmeldt også. Men men, sett bort fra usikkerheten (Og null spare muligheter til ivf) så nyter vi dagene hjemme sammen :love7:knegg:
Tror privat har grense på 45? Usikker, vi har bare sett på Danmark om det noen gang blir IVF. Men gi gir opp om vi ikke får det til før jeg bikker 41år, tror jeg.

Men hvordan står det til med deg, kommet deg litt opp igjen?:Heartbigred
 
Kjedelig å bomme på telefontid:Heartred

Permitterte her å:wtf: eller jeg er fremdeles delvis sykmeldt også. Men men, sett bort fra usikkerheten (Og null spare muligheter til ivf) så nyter vi dagene hjemme sammen :love7:knegg:
Tror privat har grense på 45? Usikker, vi har bare sett på Danmark om det noen gang blir IVF. Men gi gir opp om vi ikke får det til før jeg bikker 41år, tror jeg.

Men hvordan står det til med deg, kommet deg litt opp igjen?:Heartbigred

Tenker dere fremdeles Danmark? F.eks i 2021?

Joda, det går helt greit. Det er utrolig kjipt, men jeg får ikke gjort noe med det.
Eneste jeg kan gjøre, er å prøve å utnytte tiden mest mulig før neste forsøk. Det er jo et halvt år til, så er jo leeenge å vente
 
CD34. Bare negative tester. Smertene er borte og ting føles normalt igjen.
Hjemme på 3 uka pga corona permittering. Jeg må si jeg gleder meg til vanlig hverdag igjen. Savner treningssenter, men nyter lengere gåturer i skogen ❤️❤️

Men er lett å legge på seg nå som det er så mye sofa sitting og snacking :angelic::hilarious:
 
Så kjedelig med negative tester :/
Og permitering. Det er det mye av nå om dagen. Kjedelig er det.
Veldig enkelt å kose seg litt når man går hjemme, jeg kjenner igjen den.
 
Da har jeg begynt på kcal regning igjen. Det er litt pain, men det er bare 5mnd igjen til oppstart av medisiner. Må bare sette i gang :)
Begynt så smått å trene litt hjemme pluss går turer :)
Har lært at selvom det virker som oppstart er en evighet til, så går tiden utrolig fort!
Mensen er sen, men det er nok bare pga vektoppgang. PCOS hos meg er ikke glad i mer vekt på kroppen :angelic::angelic:

Ellers er det bare å vente på en ny syklus og vente på dagpenger. Jeg gleder meg til jeg kan komme meg tilbake på jobb og treningssenter ❤️
 
Det blir spennende med nytt forsøk. Jeg husker godt nedtellinga og spenninga.
Håper tida går fort til september for deg, og litt saktere for meg. For jeg er ikke klar for september enda kjenner jeg :wideyed:

Heier på deg og kiloene. Jeg får alltid lyst på å gå mye tur og være aktiv når sola stikker i. Naturen er super i sola :)
 
CD2. Kom etter over 40 dager :wideyed:
Nå har jeg startet opp igjen på metformin, så jeg håper syklusen blir mer regelmessig fremover, nå er det 850mg 2 ganger daglig.
Jeg ha r all respekt for de som står på dag og natt for å holde dette i gang. Virkelig all respekt og ære..
jeg vet jeg er utrolig heldig som er frisk. Men jeg må være så ærlig å innrømme at jeg har begynt å kjede meg om dagen. Jeg er skikkelig introvert og trives best i eget selskap, men jeg savner faktisk litt kontakt med andre :bag::bag:
 
CD6. Vi skal ikke i gang før i august, men pga sommerstengt skal jeg ringe inn mens i juni. Det er plutselig dårlig tid igjen :bag::hilarious:
Er ikke oppstart på medisiner før august, men gosh. Er jo bare 4mnd til. Må henge i her :hilarious:
 
Jeg krysser alt jeg kan krysse for deg, og sender masse babystøv til forsøket
:talk017
 
Back
Topp