Daydream sin vei mot baby <3

Herregud, dette ville jeg ikke lese. Så uventet og så trist! Diger styrkeklem din vei. :Heartred
 
Å nei :( Stor klem ❤️
 
Sender deg en stor klem ❤️ Veldig dårlig at du måtte reise hele veien for så å få kontrabeskjed. :(
 
Ånei, så dumt :arghh:
Også alle de egga da, det var maks uflaks det :(
Også så lenge til august da. Jeg tror jeg hadde blitt gal av venting.
Men godt å ha god tid, og forberede kroppen, gå ned og gjøre det best mulig til neste forsøk.

Mange klemmer :Heartpink
 
Så leit at det ikke ble noe innsett❤️ Har opplevd det to ganger selv, og det er så utrolig antiklimaks å få den beskjeden...håper det går mye bedre neste gang❤️
 
Jeg kommer til å ta en lenger pause. Det har vært et par ekstremt tøffe måneder.
Mellom 26/11 - 15/01 har jeg vært igjennom å miste den viktigste personen i livet mitt, opplevd et mislykket IVF forsøk og jeg måtte omplassere hundene mine.
Dette har vært ekstremt vanskelig for meg og jeg må gjøre det jeg kan for å bearbeide dette og komme sterkere tilbake når det nærmer seg forsøk igjen.
Hjertet mitt trenger tid til å heles. Akkurat nå er det veldig veldig knust.

Ønsker dere all hell, lykke, voksende mager og friske babyer ❤️
 
Ta vare på deg selv :Heartpink
 
Ta vare på deg selv❤️
 
Ta vare på deg selv :Heartred God klem :Heartred
 
Du har virkelig fått mye motgang nå, så skjønner godt du må ha pause. :Heartbigred Ta vare på deg selv.
 
Får så utrolig vondt av deg :Heartred Ta godt vare på deg selv og hverandre i tiden fremover. Stor klem :Heartred
 
Tenker på deg❤️
 
Stor klem sendes din vei ❤️ Så mye tøft på en gang :(
 
Back
Topp